تاریخ انتشار: 1401/04/25 14:10
کد خبر: 19276

جدایی 7 بازیکن؛ ساپینتو یک تیم خلوت می خواهد؟

تمرینات تیم استقلال امروز صبح در حالی درمجموعه ورزشی انقلاب دنبال شد که 7 بازیکن آبی که در روزهای گذشته در تمرین استقلال حاضر بودند خود را به ساپینتو معرفی نکردند.
جدایی 7 بازیکن؛ ساپینتو یک تیم خلوت می خواهد؟

عدم حضور این بازیکنان در تمرین استقلال تمرین این تیم را خلوت کرده بود و به نظر می رسد سرمربی پرتغالی تیم خلوت را دوست دارد و می خواهد در تمرینات روی بازیکنان اصلی و روی بازیکنانی که می توانند به عنوان مهره جایگزین شرایط بازی را تغییر دهند، حساب باز کند.

برخی از نفراتی که خط خورده اند براحتی می توانستند در لیست بازیکنان زیر 23 سال و حتی بازیکنان زیر 25 سال باشگاه جای بگیرند و به نوعی لیست بازیکنان بزرگسال تیم را پر نکنند اما همان طور که اشاره شد ریکاردو ساپینتو تنها می خواهد روی بازیکنانی سرمایه گذاری کند که شانس حضور در ترکیب اصلی تیم را دارند و بازیکن برای نیمکت نمی خواهد.

به این خاطر نمی شود گلایه ای به ایده ساپینتو داشت به این خاطر که او تیمی را تحویل گرفته که فصل گذشته با فرهاد مجیدی بدون شکست قهرمان لیگ برتر شده و باید قهرمانی در فصل جدید بازی ها را تکرار کند. از اینرو می خواهد روی بازیکنان سرمایه گذاری کند که شانس حضور در ترکیب تیم را دارند.

از آنجایی که تیم ها علاوه بر بازیکنان بزرگسال می توانند 9 بازیکن زیر 23 سال و 3 بازیکن زیر 25 سال و 10 بازیکن رده سنی جوانان و امید را در اختیار بگیرند تمرینات اکثر تیم های لیگ برتری شلوغ و با بازیکنان متعددی دنبال می شود اما به نظر می رسد ریکاردو یک تیم خلوت می خواهد تا بیشتر بتواند با مهره های اصلی اش کار تاکتیکی انجام دهد.

ساپینتو بعد از گذشت چند جلسه از تمرین تیم آبی و هم چنین برگزاری یک بازی درون تیمی به چنین تصمیمی رسید. او با این تصمیم نشان داد بازیکن برای روی نیمکت نمی خواهد. هر چند بازیکنانی که از اردوی تیم آبی جدا می شوند، می توانند شرایط ایده آلی در دیگر تیم ها داشته باشند و تصمیم مربی پرتغالی تنها بدین معنی است که نمی توانند در ایده های تاکتیکی او جا بگیرند. نه همه مربیان لیگ برتر.

استقلال در آستانه سفر به ترکیه است و به نظر می رسد ساپینتو در اردوی ترکیه ترکیب تیمش را بهتر بشناسد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399dm7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله تند و بی محابای یک استقلالی به عارف: حتی یک سوم این پول هم برای غلامی زیاد است