تاریخ انتشار: 1401/04/25 16:11
کد خبر: 19273

کمک میلیاردی واراژدین به پرسپولیس با جذب رادو!

قرارداد واراژدین با بوژیدار رادوشوویچ به ارزش 60 هزار یورو امضا شده است.
کمک میلیاردی واراژدین به پرسپولیس با جذب رادو!

روز گذشته باشگاه واراژدین از خرید جدید خود، بوژیدار رادوشوویچ رونمایی کرد تا به این ترتیب پس از پنج ماه، دروازه‌بان کروات سرخپوشان مقصد خود را برگزیند و بعد از سالها به فوتبال کرواسی بازگردد.

رادو در حالی واراژدین را به عنوان مقصد خود برگزیده که این تیم فردا اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ کرواسی را برگزار خواهد کرد و نکته جالب اینکه واراژدین، دو دروازه‌بان دیگر دارد که اولیویر زلنیکا و متیا کواچیچ هستند که البته هر دو ارزش کمتری در ترانسفر مارکت نسبت به بوژیدار دارند.

با این حال از زمانی که انتقال رادو به واراژدین رسمی شد، سوالات زیادی پیرامون رقم قرارداد او به وجود آمد. این موضوع از آن جهت اهمیت داشت که دستمزد رادو در فصل جاری و فصل آینده، از میزان غرامت باشگاه پرسپولیس به او کسر خواهد شد.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که رادوشوویچ قراردادی 60 هزار یورویی با واراژدین امضا کرده که قراردادی مناسب برای یک دروازه‌بان پا به سن گذاشته در لیگ کرواسی محسوب می‌شود.

حال کسر این رقم از غرامت پرسپولیس باعث می‌شود تا سرخپوشان به جای 866 هزار یورو، 806 هزار یورو به بوژیدار بدهکار باشند.

باشگاه پرسپولیس اگرچه در دادگاه عالی ورزش فرجام خواهی خود را مطرح کرده اما بعید است به نتیجه‌ای بهتر از این عدد برسد و احتمالا با پرداخت هزینه دادرسی در دادگاه CAS به سراغ پرداخت این رقم می‌رود.

پرسپولیس همچنین باید هزینه دادرسی در فیفا و سود سالیانه 5% را هم بپردازد که احتمالا حتی با کسر رقم 60 هزار یورویی، بازهم حدود 900 هزار یورو هزینه روی دست پرسپولیس خواهد گذاشت.

به عبارتی رادوشوویچ بابت فصل گذشته و قرارداد دو فصل آینده چیزی معادل و نزدیک به 30 میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36e9re

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر بد برای یحیی گل محمدی؛ احتمال غیبت دو ملی پوش در شروع لیگ!