تاریخ انتشار: 1401/04/26 08:37
کد خبر: 19241

مورد جالب خسرو حیدری؛ مربی هم‌تیمی‌های سابق!

خسرو حیدری این روزها مربی برخی بازیکنانی است که روز کنار آن‌ها بازی می‌کرده.

مورد جالب خسرو حیدری؛ مربی هم‌تیمی‌های سابق!

خسرو حیدری را باید یکی از جوان‌ترین دستیاران تاریخ باشگاه استقلال دانست. حیدری ۳۸ ساله امسال برای اولین بار تجربه مربیگری خواهد داشت و سن پایین او موجب شده تا حالا مربی چند تن از هم‌بازیان خود شود.

در تیم فعلی استقلال حیدری با حسینی از دیرباز هم‌تیمی بوده و دروازه‌بان امسال آبی‌ها سابقه هم‌تیمی بودن بیشتری نسبت به دیگر استقلالی‌ها، با مربی جدید خود دارد. این دو برای اولین بار در فصل ۹۲-۹۱ در یک تیم  حضور داشتند.

سجاد شهباززاده دیگر هم‌تیمی حیدری در فصل ۹۴-۹۳ است که با همکاری سرمربی فعلی خود و پاس او سابقه گلزنی در دربی را هم دارد. این دو نفر فصل ۹۵-۹۴ هم در یک تیم کنار هم حضور داشتند. در نهایت هم شهباززاده که در فصل ۹۷-۹۶ به استقلال برگشته بود، به نیم فصل نرسیده جمع آبی‌ها را ترک کرد. تا در مجمموع کمتر از دو سال و نیم هم‌تیمی حیدری بوده باشد.

روزبه چشمی هم سابقه ۳ فصل حضور کنار حیدری به عنوان بازیکن را دارد. چشمی از سال ۹۴ تا ۹۷ هم‌تیمی حیدری بود اما یک فصل را به دلیل مصدومیت در زمین حضور نداشت.

و در نهایت رضا آذری، بازیکن پایه‌های استقلال هم یک سال، در فصل ۹۸-۹۷ سابقه بازی کنار مربی جدید استقلالی‌ها را دارد. همان فصلی که حیدری چهارگوشه زمین را بوسید و کنار گذاشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qappj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام برنامه تمرین امشب استقلال در جده