تاریخ انتشار: 1401/04/26 23:35
کد خبر: 19197

آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس همچنان مدعی است که این باشگاه برخلاف شتابی که در ابتدای نقل و انتقالات داشت، جایی که قرار بود تیمش تکمیل شود با توقف عجیبی همراه شده است.
آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس

تا اینجای نقل و انتقالات 12 خروجی داشته است و این در حالیست که آنها با هفت بازیکن برای حضور در این تیم به توافق دست یافتند. دو مدافع میانی (مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی) جانشین سیدجلال حسینی و علیرضا ابراهیمی شده اند. با جدایی حامد لک، علیرضا بیرانوند بار دیگر به این تیم بازگشته است. در سمت راست دانیال اسماعیلی فر جانشین رامین رضاییان شده است. در سمت چپ نیز با جدایی سعید آقایی، این تیم موفق شده محمدمهدی احمدی را جذب کرده تا در فاز دفاعی این تیم با تغییراتی که داشت، مشکل چندانی پیش روی خود نبیند.در پست هافبک دفاعی اما با جدایی رضا اسدی و محمد شریفی این تیم هنوز موفق به جذب بازیکنی نشده و علیرغم گزینه هایی که مطرح شده‌اند، به توافقی نیانجامید. این در حالیست که گفته می شود یحیی گل محمدی یک هافبک برزیلی شاغل در لیگ دسته دو برزیل را برای این تیم در نظر گرفته است.

علی شجاعی و احسان پهلوان دیگر بازیکنانی هستند که از این تیم جدا شده‌اند و البته پرسپولیس موفق شده با جذب سروش رفیعی و سعید صادقی، این خلا را به خوبی پوشش دهد و تقویت کند.اما شاید بتوان بزرگترین ضعف کنونی پرسپولیس را همچنان در پست مهاجم عنوان کرد؛ مشکلی که طی فصول اخیر همواره در کنار این تیم بوده و علیرغم تلاشی که برای جذب مهاجم داشته‌اند، هر بار با مشکلی مواجه شده‌اند. در حال حاضر مهدی مهدی خانی از این تیم جدا شده و عیسی آل کثیر نیز بعد از عمل جراحی هنوز شرایط همراهی این تیم را ندارد و البته قراردادش نیز به اتمام رسیده است. وضعیت شرزود تمیروف نیز علیرغم انتقاداتی که نسبت به عملکرد او در نیم فصل گذشته وجود داشته، هنوز نامشخص است و در تمرینات در حال اثبات شایستگی خود است.

 

یحیی گل محمدی البته برای پست مهاجم در شرایطی که اکنون مهدی عبدی و حامد پاکدل را در اختیار دارد، به دنبال این است که کاسیانو را از لیگ پرتغال به خدمت بگیرد. مهاجمی که پروسه جذبش وارد هفته سوم شده و هر بار مانعی پیش روی این انتقال و حضور این مهاجم برزیلی در تهران شکل گرفته است. علاوه بر کاسیانو، پرسپولیس و یحیی گل محمدی به دنبال جذب یک مهاجم دیگر هستند؛ یحیی نام دو مهاجم را در اختیار باشگاه قرار داده است، یکی از آنها در لیگ دسته A برزیل فعال است و دیگری هم یک مهاجم ایرانی! البته بعید است این باشگاه با توجه به تمایل این مهاجم موفق به پیشبرد مذاکرات در این زمینه نیز شود و باید دید شرایط در نهایت به چه شکل پیش خواهد رفت.

باید دید یحیی گل محمدی در ادامه مسیر موفق خواهد شد با تدابیر مدیریتی این باشگاه، شرایط مدنظر برای تقویت تیم خصوصا در فاز تهاجمی را پیش ببرد یا باید چشم به موفقیت حامد پاکدل و مهدی عبدی در ادامه فصل بدوزد. جایی که بزرگترین خلا همانند فصول گذشته، در این تیم دیده می‌شود و سرخ‌ها برخلاف دیگر تیم‌های مدعی نتوانسته‌اند مهاجمی تمام کننده و خطرناک به خدمت بگیرند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36e98y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات استقامتی پرسپولیس در اردوی داخلی (عکس)