تاریخ انتشار: 1401/04/28 21:35
کد خبر: 19106

خط قرمز اجباری ساپینتو روی نام دو بازیکن استقلال

دو بازیکن بزرگسال استقلال بعد از اردوی ترکیه احتمالا در لیست مازاد این تیم قرار بگیرند.
خط قرمز اجباری ساپینتو روی نام دو بازیکن استقلال

 اعلام نام 7 بازیکن استقلالی که مدنظر ساپینتو نیستند نشان داد که سرمربی پرتغالی خیلی به تیم شلوغ و پر از بازیکن علاقه‌ای ندارد. بیشتر بازیکنانی که نامشان در این لیست دیده می‌شد بازیکنان زیر 25 سال بودند که حضورشان خللی به سهمیه تیم بزرگسال وارد نمی‌کرد اما ساپینتو اعلام کرد که خواهان جدایی آنهاست. یکی از نام‌های جالب و عجیب این لیست از بازیکنان بزرگسال امین قاسمی‌نژاد است. بازیکنی که فصل گذشته به عنوان بمب نقل‌وانتقالاتی به استقلال آمد و مدیران آبی با جذب او به نوعی خود را برنده یک دوئل حیثیتی دانستند. قاسمی‌نژاد اما نه تنها در استقلال چندان فرصت بازی پیدا نکرد که نیم‌فصل دوم به صورت قرضی راهی گل‌گهر سیرجان شد. او در تیم امیر قلعه‌نویی شرایط بهتری داشت و توانست حتی حضور در ترکیب اصلی را هم تجربه کند اما گلی به ثمرنرساند. این بازیکن حالا بعد از بازگشت مجدد به استقلال ظاهرا در لیست مازاد قرار گرفته است. این اتفاق برای بازیکنی که به عنوان یکی از ستاره‌های لیگ به جمع آبی‌پوشان آمد اتفاق مطلوبی نخواهد بود. 

شگفتی‌های لیست خروجی استقلال شاید به قاسمی‌نژاد ختم نشود. در حال حاضر لیست بزرگسالان با خط خوردن قاسمی‌نژاد و سینا خادم‌پور و حضور 19 بازیکن فقط یک جای خالی برای جذب بازیکن دارد. جای خالی که به احتمال فراوان به کاوه رضایی تخصیص می یابد. بنابراین استقلال برای اضافه کردن هافبک بازیساز خارجی و یک مدافع راست با شرایط سنی بزرگسال، نیاز به خارج کردن 2 نام دیگر هم از لیستش دارد که اولی به احتمال فراوان، سعید مهری خواهد بود و شاید نام نفر دوم، آرش رضاوند یا آرمان رمضانی باشد. محمد محبی اما به دلیل شرایط سنی اش وارد لیست زیر 25 سال خواهد شد. 

استقلالی‌ها البته در حال تلاش هستند تا بتوانند با پیدا کردن بند و تبصره‌ای، ابوالفضل جلالی و عزیزبک آمانوف را از فهرست بزرگسال خارج و وارد لیست زیر 25 سال کنند. اما این فهرست هم محدودیت دارد و طبق قوانین تنها 4 بازیکن می‌توان واردش کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byqxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اکبرپور: استقلال ساپینتو پتانسیل دفاع از قهرمانی را دارد/ بازگشت اسکوچیچ یک چالش بزرگ است