تاریخ انتشار: 1401/04/31 12:05
کد خبر: 18992

خداحافظی ۲۵۰ هزار دلاری/ قایدی دوم هم پرید!

حسین حسین زاده پدیده فصل گذشته استقلال و لیگ برتر با پیامی کوتا از جمع آبی ها خداحافظی کرد.
خداحافظی ۲۵۰ هزار دلاری/  قایدی دوم هم پرید!

ستاره جوان‌ استقلال که نقش بسزایی در قهرمانی این تیم در لیگ بیست و یکم داشت، به راحتی‌ هرچه‌ تمام تر از این تیم جدا شد. این هافبک - مهاجم جوان که توسط خود فرهاد مجیدی از سایپا خریداری شد و خیلی زود هم توانست خودش را در ترکیب استقلال تثبیت کند و تبدیل به ستاره‌ تیمش نیز شود با پرداخت‌ ۲۵۰ هزار دلار، نامه خداحافظی اش را نوشت!

ظاهرا بندی در قرارداد او گنجانده شده بود که اگر حسن‌ زاده پیشنهاد خارجی داشته باشد، با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار که برای تیم های خارجی پول خرد! محسوب می شود، فسخ قرارداد کند و راهی خارج شود.

حسین زاده در لیگ بیست و یکم با زدن ۸ گل و ۵ پاس گل و گرفتن چند پنالتی، خیلی زود چهره شد و حتی به قایدی دوم هم شهرت پیدا کرد، ولی عمرش در استقلال خیلی کوتاه بود تا فصل بعد را در ایران نباشد. با این تفاسر؛ الان باید به حال مدیران قبلی استقلال تأسف خورد که با گنجاندن بند فسخ قرارداد فقط ۲۵۰ هزار دلاری! ستاره ای را از دست بدهند که سال ها حسرتش را بخورند.

البته قبل از حسین زاده، ستاره‌ های جوانی مثل حسینی، صیاد منش و قایدی هم با قیمت پایین جدا شده بودند که این نشان‌ می دهد، مدیران باشگاه استقلال در بستن قرارداد با بازیکنان جوان و فروش آنها در حد آماتور بوده اند و فقط جیب دلال ها را پر کرده اند.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woxex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رقم باورنکردنی قرارداد ستاره پر سرو صدای استقلال