تاریخ انتشار: 1401/05/01 09:38
گلری که سرمربی تیم ملی خیلی قبولش دارد
کد خبر: 18954

بیرانوند علیه احساس خطر در پرسپولیس

قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر برای پرسپولیسی ها یک چالش سخت است که عبور از آن بازیکنانی با اراده آهنین و سختکوش می خواهد.
بیرانوند علیه احساس خطر در پرسپولیس

علی بیرو که با قهرمانی در پرسپولیس اردوی این تیم را ترک کرد یک بار دیگر با رویای قهرمانی به اردوی سرخ بازگشته است و امیدوار است در پایان فصل او و هم تیمی هایش جام را بر بالای سر ببرند.

اما او در این فرصت کم  که به اردوی تیم برگشته به خوبی متوجه شده کار او و هم تیمی هایش برای رسیدن به این مهم سخت شده است. سخت تر از گذشته که بارها و بارها بر جام قهرمانی چه لیگ برتر و چه جام حذفی بوسه زده اند. آنها متوجه شدند حتی در بازی های دوستانه هم برای عبور از سد حریفان کار سختی پیش رو دارند چه رسد به بازی های رسمی. علیرضا بیرانوند این موضوع مهم را در بازی دوستانه با نساجی کاملا حس کرد. مسابقه ای که با نتیجه مساوی 3-3 پایان یافت.

دروازه بان باتجربه پرسپولیس که می تواند در جام جهانی 2022 همانند جام جهانی 2018 مرد شماره یک تیم ملی باشد در کنار هم تیمی هایش سخت مشغول پشت سر گذاشتن تمرینات بدنسازی است . او که با ماموریتی دوگانه لیگ را آغاز می‌کند باید در تمام فصل بهترین باشد تا در دومین جام جهانی هم همانی باشد که قبلا به چشم دیده بودیم؛ بهترین دروازه‌بان آسیا که حالا باتجربه‌تر هم هست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bypg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق پرسپولیس با آقای گل لیگ برتر چرا به هم خورد؟