تاریخ انتشار: 1401/05/01 10:06
کد خبر: 18952

سرآغاز یک نقل و انتقالات بزرگ در لیگ ایران

ستاره های بدون تیم ایران را بشناسیم.
سرآغاز یک نقل و انتقالات بزرگ در لیگ ایران

برای فصل بیست و دوم لیگ برتر ایران، ستاره هایی هستند که هنوز تکلیف آنها مشخص نشده و  هر لحظه ممکن است خبرهایی در خصوص انتقال یکی از آنها را شاهد باشیم که در این نوشتار به چند نمونه از آنها می پردازیم.

 

کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد مهاجم چارچوب شناس تیم آإک آتن یونان است که علی رغم عملکرد نسبتا مناسب خودش یکی از لژیونر هایی است که هنوز مشخص نیست در کدام تیم پا به توپ خواهد شد.

انصاری فرد پس ازاینکه در لیست خروجی آإک قرار گرفت از تیم های ایرانی از جمله پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرد اما باتوجه به اینکه علاقه دارد در خارج از ایران به فوتبال خودش ادامه بدهد پیشنهاد این تیم را نپذیرفت.

حالا باید دید انصاری فرد فصل آینده در یونان خواهد ماند یا راهی لیگ دیگری می شود؟!

 

سعید عزت اللهی

آیندا پاتوسی

آیندا پاتوسی وینگر موفق فولاد خوزستان دیگر بازیکن شاغل در لیگ برتر ایران است که برخلاف عملکرد مطلوب خودش در جمع شاگردان نکونام هنوز برای فصل آینده تکلیف نامشخصی دارد و معلوم نیست در لیگ برتر ایران خواهند ماند یا خیر؟!

پاتوسی اگرچه به لحاظ فوتبالی از کیفیت بالایی برخوردار است اما  بی نظمی های این بازیکن سبب شد تا نکونام قید اورا برای لیگ 22 بزند و حالا باید دید فصل آینده پاتوسی لباس کدام تیم را بر تن خواهد کرد؟!

پاتوسی

 

موسی کولیبالی

موسی کولیبالی مدافع بلند قامت و تنومند فولاد خوزستان پس از طی کردن یک فصل موفق با این تیم برای لیگ 22 در لیست خروجی نکونام قرارگرفت و باتوجه به کیفیت و قابلیت گلزنی این بازیکن بعید نیست فصل آینده کولیبالی همچنان در لیگ برتر ایران مشغول کار باشد.

نکته جالب توجه این است که که اغلب مربیان لیگ برتر علاقه بازی تدافعی دارند اما هنوز خبری از پیشنهاد به این بازیکن نیست و درنهایت باید دید کولیبالی فصل آینده خط دفاع کدام تیم را تشکیل می دهد؟!

کولیبالی

سعید عزت الهی

سعید عزت الهی هافبک خلاق و خوش تکنیک تیم وایله است که در اوایل فصل نقل و انتقالات شایعات زیادی مبنی بر حضور وی درلیگ برتر ایران و استقلال مطرح شد اما هافبک ملی پوش ایران ترجیح داد فوتبال خودش را در خارج ازایران ادامه دهد اما همچنان مشخص نیست در کدام تیم پابه توپ خواهد شد.

عزت الهی که در نظر دارد در آستانه جام جهانی توانایی های خودش را به کادر فنی تیم ملی اثبات کند با دقت نظر خاصی برای فصل آینده تصمیم می گیرد و باید دید درنهایت عزت الهی کدام تیم را برای فصل آینده انتخاب خواهد کرد؟!

عزت اللهی:جای کی روش بودم،میرفتم/دوست دارم در لیگ آلمان یا انگلیس باشم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399oze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیران پرسپولیس در انتظار پاسخ تلفنی مهاجم لژیونر