تاریخ انتشار: 1401/05/05 07:01
کد خبر: 18795

دین‌محمدی: ساختار استقلال حفظ شده است!

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید ساختار آبی‌پوشان پایتخت برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر حفظ شده است.
دین‌محمدی: ساختار استقلال حفظ شده است!

سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی، درباره قرعه‌کشی فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر و تقابل آبی‌های پایتخت مقابل سپاهان در بازی افتتاحیه گفت: به نظر من قرعه خوبی برای استقلال افتاده است. یک بازی مقابل سپاهان مقداری سخت است و در کل فکر می‌کنم قرعه خوبی برای استقلال رقم خورده است. ۵ بازی اول برای قهرمانی استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و طبیعی است که سپاهان تیم قدرتمندی بوده است و تقابل سپاهان و استقلال بستگی به این دارد که تیم چگونه و با چه قدرتی ظاهر شود و امیدوارم استقلال بتواند با قدرت خوبی به میدان برود.

او درباره اردوی استقلالی‌ها در ترکیه و بازی‌های دوستانه‌ای که این تیم تا الان برگزار کرده است، اظهار کرد: به نظر من، مربی استقلال دارد کارش را حرفه‌ای پیش می‌برد. فکر نکنید استقلال مهره‌های زیادی از دست داده است و به نظر من شرایط استقلال از نظر نفرات، خوب است و بازیکنان خوبی هم جذب شده است. استخوان‌بندی استقلال تغییری نداشته است و این می‌تواند روی روند تیم تاثیرگذار باشد. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. از هواداران می‌خواهم که در ۵ بازی اول حمایت کنند تا شرایط مربی در این مدت مشخص شود و باید هواداران صبور باشند.

دین‌محمدی درباره ریکاردو ساپینتو گفت: برخی می‌گفتند رزومه خیلی خوبی ندارد اما شرایط در فوتبال ایران متفاوت است و ممکن است ساپینتو در فوتبال ایران بتواند عملکرد خوبی از خودش برجای بگذارد. باید ببینیم شرایط ساپینتو در ایران چگونه پیش می‌رود و در ۵ بازی اول عیار ساپینتو در تیم مشخص خواهد شد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌پوشان پایتخت در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر می‌توانند قهرمانی خود را تکرار کنند؟ گفت: تیمی که شکل خود را حفظ کرده است، همیشه بوی قهرمانی می‌دهد. استقلال و پرسپولیس همیشه قهرمان یا نایب قهرمان بوده‌اند و طبیعتا هم هواداران هم این انتظار را دارند. استقلال ساختار خود را تقریبا حفظ کرده است و این مساله بسیار مهمی برای تیم به شمار می‌آید و با این شرایط، فکر می‌کنم شاگردان ساپینتو برای فصل آینده بتوانند مدعی قهرمانی باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9vab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساپینتو جایگزین حسین زاده را پیدا کرد!