تاریخ انتشار: 1401/05/05 07:20
کد خبر: 18794

یحیی اسطوره و شناسنامه پرسپولیس است/ ۴۰ میلیارد هم برای او کم است

مهاجم سابق پرسپولیس می گوید تیم یحیی نیاز به بازیکن دیگری در خط حمله ندارد.

یحیی اسطوره و شناسنامه پرسپولیس است/ ۴۰ میلیارد هم برای او کم است

کوروش برمک  با اشاره به عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: به نظرم باشگاه در جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی موفق عمل کرده است و انشالله که کادر فنی بدون هیچ بهانه ای بتواند این تیم را هدایت کرده تا در فصل پیش رو به موفقیت های زیادی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه افزود: مصاحبه ای از قول مربی جدید دروازه بان های پرسپولیس خواندم که از آن لذت بردم. ننکا در این مصاحبه گفته بود حضور در پرسپولیس یعنی حضور در یک تیم قهرمان و ما باید به مسئولیت مان در این تیم آگاه باشیم. در حال حاضر تیم از نظر فنی شرایط خوبی دارد و با بهترین نفرات و کمترین مشکل، شکل و شمایل یک تیم قهرمان را به خود گرفته است و باید همه تلاش کنند که پرسپولیس بتواند در پایان فصل به جایگاه اصلی اش بازگردد.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس با اشاره به این مسئله که خیلی‌ها خرید حداقل یکی دو مهاجم را  از نیازهای مهم پرسپولیس می‌دانند، تاکید کرد: به نظرم مهاجمان خوبی داریم و نیازی به جذب مهاجم جدید نداریم. درست است در شرایط فعلی ممکن است برخی اتفاقات باعث شود مهاجمان مان در تمرین حضور نداشته باشند اما مصدومیت های جزیی مسئله خاصی نیست و ما می‌توانیم با همین نفرات بهترین نتایج را به دست آوریم. در خیلی از مصاحبه ها می خوانم که همه از کمبود مهاجم در پرسپولیس گلایه دارند اما در شرایط فعلی خریدن بازیکن اضافه ممکن است در آینده هزینه های مالی زیادی را برای پرسپولیس ایجاد کند.

برمک گفت: به اعتقادم خریدن بازیکنان زیاد و گران هنر نیست بلکه هنر این است که از نفرات ممکن به خوبی استفاده کنیم و با رساندن مشکلات مالی باشگاه به حداقل بتوانیم فصل با آرامشی را پیش رو داشته باشیم. اگر باشگاه از نظر مالی با مشکل روبرو نبود، حرفی برای جذب یکی دو بازیکن وجود نداشت اما موضوع این است که ما با محدودیت های مالی روبرو هستیم و باید براساس جیب و توان مالی مان خرید کنیم.

وی ادامه داد: شرایط به گونه ای است که باید تا نیم فصل لیگ برتر حداقل بین ۴۰ تا ۵۰ درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شود. با این وجود آیا با بودجه محدود پرسپولیس این امکان وجود دارد که پرسپولیس سراغ بازیکنان گران قیمت خارجی برود و آیا تا آن زمان این امکان وجود دارد که بتواند به تعهدات مالی خود در قبال آنها عمل کند؟

برمک در ادامه گلایه‌هایی را نسبت به برخی از پیشکسوتان پرسپولیس داشت و در این زمینه گفت: حمایت از پرسپولیس تحت هر شرایطی وظیفه همه ماست اما متاسفانه برخی از دوستان به دنبال جلب توجه و منافع خودشان هستند و انتقادات عجیب و غریبی را از گل محمدی و تیمش مطرح می کنند. به عنوان مثال چرا باید پیشکسوتی عنوان کند یحیی نباید ۴۰ میلیارد بگیرد؟ یحیی در حال حاضر یکی از  اسطوره ها و شناسنامه های پرسپولیس است و ۴۰ میلیارد هم برای او کم است. درست  است در برخی مواقع گلایه هایی را از گل محمدی مطرح می کنم اما در این زمینه از او حمایت می‌کنم و عنوان کردن این مسائل در نهایت به ضرر پرسپولیس است و آرامش تیم را برهم می زند.  

پیشکسوت پرسپولیس در پایان اشاره‌ای به قرعه‌کشی لیگ برتر داشت و خاطرنشان کرد: به نظر من سختی و آسانی قرعه در شرایط فعلی معنا ندارد. پرسپولیس ۱۵ حریف دارد که طی دو بازی رفت و برگشت باید با آنها بازی کند. شروع قدرتمند در ابتدای فصل می‌تواند تضمین‌کننده موفقیت این تیم باشد و مهم نیست قرار است در چه هفته ای با چه تیمی بازی کنیم؛ مهم این است که پرسپولیس باید از گام اول پرقدرت استارت بزند تا در آغاز راه جایگاه خوبی را در جدول به دست آورد و در نهایت در طول فصل از جایگاهش به خوبی دفاع کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8v9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اقدام عجیب یحیی بعد از قرار دادن بازیکنانش در لیست خروج