تاریخ انتشار: 1401/05/05 14:34
کد خبر: 18776

دربی ۹۹ بدن ساپینتو یا گل‌ محمدی؟/ شمارش معکوس از هفته اول تا دوازدهم!

هفته دوازدهم لیگ برتر دربی را در پیش رو داریم که باید دید آیا می توان جدال یحیی ساپینتو را شاهد بود یا حکایت چیز دیگری خواهد بود.
دربی ۹۹ بدن ساپینتو یا گل‌ محمدی؟/ شمارش معکوس از هفته اول تا دوازدهم!

برخلاف سال‌های گذشته که دربی قبل از هفته دهم برگزار می شد و جذابیت آنچنانی نداشت، در لیگ بیست و دوم سرخابی ها باید در هفته دوازدهم به مصاف یکدیگر بروند.

این مسابقه جدال مربیانیست که انتظارات از آنها زیاد است و اگر تا هفته دوازدهم نتوانند نتایج لازم را بگیرند، دربی ۹۹ را نخواهند دید. 

این فصل ساپینتو جای فرهاد مجیدی را گرفته که استقلال را بدون شکست قهرمان کرده و هواداران انتظار دارند سرمربی خارجی‌ راه فرهاد را ادامه‌ دهد و از قهرمانی آبی ها دفاع کند. 

در سوی مقابل پرسپولیس گل‌ محمدی، کهکشانی بسته شده و هواداران سرخ پوش از مربی تیم شان توقع دارند که او با این نفرات جذب شده پرسپولیس را مدعی قهرمانی کند.

 حال اینکه کدام مربی تا هفته دوازدهم، دوام می آورد و دربی ۹۹ را می بیند، بستگی به نتایج قبل دربی دارد. نتایجی که شاید هر دو مربی را هم برکنار کند و شاید هم اتفاق دیگری رخ دهد. با این حال؛ شمار معکوس از هفته اول برای دربی آغاز می شود که باید ببینیم سرنوشت دربی ۹۹ به کجا ختم می شود؛ با هر دو مربی یا بدون آنها؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399ovo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 امر دیگری ندارید آقای گل محمدی؟