تاریخ انتشار: 1401/05/06 14:36
از آنجا رانده و از اینجا مانده شدم
کد خبر: 18739

ناراحتی شدید مرادی از مدیران استقلال/ واقعا توقع نداشتم!

امیرحسین خدامرادی می‌گوید جزو بازیکنانی نبود که نامش در لیست مازاد استقلال باشد و باشگاه باعث جدایی‌اش شد.
ناراحتی شدید مرادی از مدیران استقلال/ واقعا توقع نداشتم!

امیرحسین خدامرادی که به‌صورت قرضی از استقلال به هوادار رفته بود؛ این فصل مجدد در هوادار باقی مانده؛ وی در این‌رابطه به خبرنگار ما گفت: قراردادم پارسال قرضی بود. یک فصل برای هوادار بازی کردم و در ۱۴ بازی به میدان رفتم و گل زدم و با این عملکرد به استقلال برگشتم و در تمرینات حضور داشتم. قرار بود مربی لیست خروج اعلام کند، من از نظر عملکردی در آن یک هفته عالی بودم و در لیست خروجی هم نبودم؛ قرار بود به ترکیه برویم که باشگاه استقلال پاسپورتم را گم کرده بود و من پیگیر پاسپورت شدم و از این سفر جا ماندم؛ بعد از اینکه با مدیران باشگاه صحبت کردم گفتند که قرار نبوده با تیم به ترکیه بروم و این برایم جالب بود. من هم بعد از یک هفته با تیم هوادار صحبت کردم و مذاکراتی با آقای الهامی داشتم و قراردادم را با هوادار بستم. آقای ساپینتو از عملکرد من راضی بود اما نمی‌دانم داستان چه بود. احساس کردم مدیریت برای من تصمیم گرفته است.

این بازیکن در مورد تمدید قرارداد با هوادار ادامه داد: من از سال پیش با مدیریت هوادار آشنا بودم؛ با آمدن آقای رحیمی و طهماسبی قراردادم را به‌مدت سه سال تمدید کردم. ولی بابت قضیه استقلال چون نمی‌دانستم داستان چیست در سردرگمی عجیبی بودم چون سرمربی و کادرفنی از من راضی بودند ولی نظر مدیریت چیز دیگری بود. استقلال هیچ  تلاشی هم برای آنکه قرضی بروم نکرد و من هم رضایتم را از باشگاه استقلال گرفتم و به‌صورت قطعی با هوادار تمدید کردم.

وی که از حضور در اردو ترکیه هوادار جا مانده عنوان کرد: من تقریبا سه جلسه با آقا ساکت کار کردم. از نظر فنی خیلی تعریف ایشان را شنیدم. مربی با تجربه و با دانشی است و امیدوارم بهترین سال فوتبالی‌ام را کنار ایشان سپری کنم. روزی که باشگاه استقلال پاسپورتم را گم کرد؛ به آخر هفته خورد و نتوانستم پاسپورتم را بگیرم و با تیم هوادار به ترکیه بروم. باشگاه استقلال کاری کرد که از آنجا رانده و از اینجا مانده شوم و خودم اختصاصی با برنامه‌ای که آقای رحیم‌پور مربی بدنساز هوادار داده؛ تمرینات را پیگیری می‌کنم.

وی در خصوص گلی که فصل پیش به پرسپولیس زد و همه او را با این گل در خاطر دارند عنوان کرد: آخرین سال امید‌ها در پایه بود. بازی خیلی مهمی بین استقلال و پرسپولیس بود و دوست داشتم آن حس را داشته باشم که در دربی گل بزنم و این موضوع را در هوادار هم تکرار کردم.

خدامرادی یادآور شد: تیم هوادار جوان است. امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم. شور و اشتیاق زیادی برای لیگ جدید دارم چون سال گذشته با تیم هوادار از سختی‌هایی عبور کردیم؛ حقیقتا با تجربه شدم و دوست دارم هرچه زودتر لیگ شروع شود و با تمرکز جلو بروم تا بتوانم بهترین عملکردم را داشته باشم و به اهدافم نزدیک‌تر شوم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oab9g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولتیماتوم ساپینتو به مدیران استقلال