تاریخ انتشار: 1401/05/12 22:00
کد خبر: 18438

استقلال پرونده میلیچ را به CAS می برد

باشگاه استقلال اعلام کرد که پرونده شکایت هرویه میلیچ مدافع کروات را به دادگاه عالی ورزش می‌برد.
استقلال پرونده میلیچ را به CAS می برد

پس از جدایی هرویه میلیچ مدافع کروات از استقلال، این بازیکن در مذاکرات متعدد با مدیران استقلال، به دنبال دریافت مطالباتش از آبی‌پوشان بود که این اتفاق رخ نداد تا او با طرح شکایتی، پرونده جدیدی را در فیفا باز کند.

این بازیکن کروات ادعای طلب 600هزار دلاری از استقلال داشت که طی بررسی‌های فیفا روی جزئیات پرونده، باشگاه استقلال به پرداخت 165هزار دلار محکوم شد. درخصوص این پرونده نیز استقلالی‌ها تا 15 مرداد فرصت داشتند که این مبلغ را پرداخت کنند و گفته می‌شد در صورت عدم پرداخت مبلغ مذکور، پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌ها بسته خواهد شد.

حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال، درخصوص آخرین وضعیت پرونده میلیچ گفت: مهلت ۴۵ روزه پرداخت طلب میلیچ طبق رای، پانزدهم مرداد است و ما در صورت پذیرفتن این رای، باید تا آن تاریخ طلب این بازیکن را پرداخت می‌کردیم. با این‌حال تصمیم باشگاه بر این شد تا پرونده را به دادگاه CAS ببریم.

افضلی در ادامه گفت: طبق قوانین ما بیست و یک روز پس از دریافت گراوندز رای برای این کار وقت داریم که پرونده را به CAS ارجاع دهیم و ان‌شاءالله این اتفاق رخ می‌دهد و ما حقوق باشگاه را در آنجا پیگیری می‌کنیم.

استقلال قصد دارد تا این پرونده را به دادگاه CAS ببرد و بدین‌ترتیب رأی نهایی شکایت میلیچ از آبی‌ها چند وقت دیگر صادر خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9a7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته باورنکردنی در انتظار آبی‌پوشان/ پروژه بزرگ استقلال در حال تحقق
بازگشت قایدی به تهران!


حال استقلال ملاثانی خوب است!
دیگر خبری از بی پولی نیست؛