تاریخ انتشار: 1401/05/16 13:03
کد خبر: 18271

اسکوچیچ صحبت‌هایش درباره برانکو را تکذیب کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مصاحبه منتسب به خود درباره برانکو ایوانکوویچ را صراحتا تکذیب کرد.
اسکوچیچ صحبت‌هایش درباره برانکو را تکذیب کرد

صبح امروز نقل قول عجیبی از سرمربی تیم ملی باعث واکنش های مختلفی در فضای مجازی شد. صحبت هایی که به نقل از دراگان اسکوچیچ و در مورد هموطنش برانکو منتشر شده بود که در همان نگاه نخست نیز می شد به احتمال جعلی بودن این گفته ها پی برد.

در نقل قولی که از اسکوچیچ و در یکی از خبرگزاری ها منتشر شده بود، صحبت های عجیبی از سوی سرمربی تیم ملی خطاب به برانکو آمده بود که آن را عینا در زیر می خوانیم:

اخیرا وقتی برانکو در حاشیه مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی دستاورد اسکوچیچ با تیم ملی را بزرگترین دستاورد کسب شده یک دهه اخیر فوتبال ایران دانست، اسکوچیچ بی‌توجه به این تمجیدها گفت: «اصلا برانکو کیست که گفته‌هایش برایم اهمیت داشته باشد؟ من توجهی به این گفته ها ندارم و بر کار خودم متمرکز هستم.»

با توجه به حجم وسیع بازتاب این گفته ها، انتظار می رفت که شاهد واکنشی از سوی فدراسیون فوتبال و یا شخص اسکوچیچ باشیم که این اتفاق نیز رخ داد و سایت فدراسیون به نقل از سرمربی کروات این مصاحبه را تکذیب کرد.

در گزارش سایت رسمى فدراسیون فوتبال اینگونه آمده است:

دراگان اسکوچیچ سرمربى تیم ملى در خصوص انتشار برخى اخبار و مصاحبه هاى منتشر شده از قول خودش گفت: متاسفانه امروز اخبار و نقل قول هایى از جانب من در رسانه ها مطرح شده که بسیار عجیب است. من هیچ گفت و گویى با رسانه ها نداشته ام و در مورد هیچ فردى صحبتى نکرده ام. این اتفاق برایم بسیار عجیب و تاسف برانگیز است.

سرمربی تیم ملی با ابراز شگفتی از این مسئله و اینکه خواستار منبع انتشار این مصاحبه است اظهار داشت: مى خواهم بدانم اولین بار این مصاحبه در کدام رسانه منتشر شده و بپرسم به چنین دلیلى چنین موضوعاتى را مطرح کرده اند چرا که این رفتار نادرست و کاملا غیر حرفه اى است.تمرکز ما روى کار خودمان است و در مورد افراد دیگر هیچ صحبت یا اظهار نظرى نداشته ام.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9jwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هشدار یک پیشکسوت درباره احتمال دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی با دلالی