تاریخ انتشار: 1401/05/20 11:48
کد خبر: 18101

اختصاصی/ استقلال - سپاهان؛ اولین دستپخت پرتغالی‌ها در سکوت آزادی

لیگ بیست و دوم از فردا استارت می خورد که در حساس ترین بازی تیم های استقلال و سپاهان به مصاف هم می روند.
اختصاصی/ استقلال - سپاهان؛ اولین دستپخت پرتغالی‌ها در سکوت آزادی

استادیوم آزادی درحالی میزبان استقلال و سپاهان است که متاسفانه در همین شروع لیگ شاهد بی‌نظمی و بی‌برنامگی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم. افتتاحیه لیگ بدون حضور هواداران از عجیب‌ترین اتفاقات فوتبال ایران است که نشان می‌دهد برای حرفه‌ای شدن خیلی - خیلی کار داریم!

با این حال لیگ بیست و دوم که لیگ منتهی‌ به جام جهانی است، قطعا جذابیت خاص خودش را خواهد داشت. لیگی که در آن مربیان و بازیکنان خارجی زیادی به چشم می خورند و حضور آنها می‌تواند کیفیت مسابقات را بالا ببرد.

استقلال، مدافع عنوان قهرمانی با ساپینتو مقابل‌ سپاهان مورایس قرار می‌گیرد که هر دو مربی پرتغالی برای جام گرفتن وارد لیگ ایران شده‌اند. انتظارات از هر دو مربی بسیار بالاست که هواداران از هر دو مربی جام می خواهند.

همیشه تقابل استقلال و سپاهان جذابیت خاص خودش را داشته؛ به خصوص که این فصل حضور مربیان پرتغالی حساسیت و جذابیت را چند برابر کرده‌اند. فراموش نکنید به این مربیان باید بازیکنانی را نیز اضافه کنیم که سابقه بازی در هر دو تیم و البته پرسپولیس را دارند. از رشید مظاهری گرفته تا امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد دانشگر، شهریار مغانلو، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و بازیکنان خارجی این تیم که هر کدام با انگیزه خاصی مقابل استقلال قرار خواهند گرفت.
در سوی مقابل استقلال نیز سجاد شهباز زاده و رضا میرزایی را این فصل از سپاهان به خدمت گرفته و بازگشت کاوه رضایی و حضور محبی و چند بازیکن دیگر کیفیت بازی را بالاتر خواهند برد. تنها نکته تاریک مسابقه عدم حضور هواداران است که ای کاش این مسابقه با تماشاگر برگزار می شد تا جذابیت مسابقه را دوچندان کند.

این بازی فردا جمعه راس ساعت 19/30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36e85j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظرسنجی را قبول کنیم یا ادعای استقلال و پرسپولیس؟! آمار چه می گوید؟!
فوتبال برای ۵۵ میلیون ایرانی اهمیت ندارد!