تاریخ انتشار: 1401/05/21 13:46
کد خبر: 18043

تقابل های جنجالی رامین رضاییان با استقلالی‌ها

ماجرای رامین و استقلال با گرفتن پیراهن یادگاری از فرهاد مجیدی آغاز و با گل و پاس‌گل در دربی پایان یافت.
تقابل های جنجالی رامین رضاییان با استقلالی‌ها

 تقابل رامین رضاییان و استقلال همیشه جذاب بوده است. رضاییان از بازیکنان باکیفیت فوتبال ایران است که حاشیه هم کم‌ ندارد. حضور او در سپاهانِ این فصل، جذابیت تقابل مقابل سرخابی‌های پایتخت را دو چندان هم کرده است. این بازیکن در اولین حضورش برای سپاهان جمعه به مصاف استقلال می‌رود؛ یک تقابل آشنا. اولین حاشیه رامین رضاییان - استقلال از جایی شروع شد که او لباس فرهاد مجیدی را در پایان بازی گرفت. زمانی که رضاییان در راه‌آهن بازی می‌کرد و هنوز به پرسپولیس نرفته بود. اتفاقی که منجر شد شائبه علاقه او به استقلال مطرح شود. پس از آن هم در چند نوبت شایعه مذاکره مدیران استقلال با رامین رضاییان مطرح شد که هیچ‌گاه به نتیجه‌ای منجر نشد. در چند نوبت حتی خود رامین رضاییان هم در صفحات مجازی مجبور به واکنش و تکذیب خبر شد.

رضاییان در زمین مسابقه آمار قابل قبولی مقابل استقلال دارد. رضاییان زمانی که در راه‌آهن بود، در همان هفته اول به استقلال گل زد. رامین رضاییان در صبای قم هم با یک پاس‌گل، ۲ امتیاز را از استقلال گرفته بود. درخشش رضاییان مقابل استقلال، در لباس پرسپولیس هم ادامه پیدا کرد. او در دربی خاطره‌انگیز قرمزها که با برتری ۴ بر ۲ به پایان رسید، گل سوم تیمش را زده بود. در ادامه عملکرد درخشان ولی پرحاشیه رضاییان، رامین در آن بازی علاوه بر گلی که زد، یک جنجال هم داشت. زمانی که پرسپولیس صاحب خطای پنالتی شد، مهدی طارمی قصد داشت با گل کردن پنالتی، مقابل استقلال هت‌تریک کند. در آن سمت هم رامین رضاییان توپ را برداشته بود تا نام خودش را به لیست گلزنان مسابقه اضافه کند. اتفاقی که منجر به درگیری رضاییان و طارمی شد. در نهایت هم طارمی پنالتی را هدر داد.

در ادامه‌ی درخشش رضاییان مقابل استقلال، او در آخرین تقابل دو تیم هم پاس‌گلی تماشایی داد. رضاییان پاس تنها گل پرسپولیس را داد، ولی در اواخر مسابقه رودی ژستد گل علی نعمتی را پاسخ داد تا پرسپولیس موفق به شکست استقلال نشود و از جام قهرمانی فاصله بگیرد. دیداری که حتما با جنجال و درگیری‌های یحیی گل‌محمدی به خاطر می‌آورید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5jjp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استقلال- سپاهان؛ همه نگاه‌ها به این ۶ بازیکن خارجی