تاریخ انتشار: 1401/05/21 18:11
یک سورپرایز در روز غیبت اجباری کامسوبا؛
کد خبر: 18031

مورایس اولین یازده نفر را به خط کرد

ژوزه مورایس ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار برابر استقلال در هفته اول لیگ بیست و دوم را مشخص کرد.
مورایس اولین یازده نفر را به خط کرد

این یکی از دیدنی‌ترین بازی‌های فصل است که بنابر قرعه تعیین شده دو تیم باید در هفته اول مقابل هم قرار بگیرند که البته در این هفته نه شناخت زیادی نسبت به تیم‌های دیگر وجود دارد و نه تیم خودی. ضمن اینکه برای رسیدن به  بهترین فرم آمادگی پس از تمرینات فشرده بدنسازی که تمامی تیم‌ها برگزار کرده‌اند نیاز به زمانی چند هفته‌ای وجود دارد.

در این بین، سپاهان که چند هفته‌ای می‌شود کارش را برای حضور در مسابقات با برگزاری سه اردو در اصفهان، ترکیه و درنهایت اصفهان آغاز کرده نیز از این ماجرا مستثنی نیست و در مصاف با استقلال سه بازیکن خارجی این تیم بازی نخواهند کرد. کامسوبا به دلیل صادر نشدن آی تی سی در این مسابقه حضور ندارد و فرناندز و جونیور هم به نظر می‌رسد به دلیل عدم آمادگی در ترکیب اصلی قرار نگرفته‌اند تا رنگ و بوی سپاهان تقریبا شبیه فصل گذشته باشد.

*خط دروازه؛ یک مرد پرانگیزه

مانند نیم فصل لیگ بیست و یکم رشید مظاهری به عنوان مرد شماره یک در چارچوب دروازه قرار گرفته است؛ گلری که به واسطه شیوه جدایی‌اش از استقلال انگیزه‌های زیادی برای درخشش دارد.

*خط دفاعی با تغییرات بزرگ  

برخلاف خط دروازه، ژوزه مورایس با ورودش به سپاهان تغییرات زیادی در خط دفاعی تیم ایجاد کرد و تنها امید نورافکن توانسته جای خودش را در ترکیب اصلی نسبت به فصل گذشته حفظ کند. در سمت راست رامین رضائیان بازی خواهد کرد و در قلب خط دفاعی فرصت به محمد دانشگر و رناتو داسیلویرا رسیده است.

*مثلث خط میانی؛ درست مثل دوران محرم  

مورایس نیز مانند محرم نویدکیا نشان داده به  آرایش 3-3-4 علاقه دارد. او البته مانند سال اول حضور نویدکیا با یک هافبک دفاعی بازی خواهد کرد و دو هافبک تهاجمی در تیم حضور خواهند داشت در این مسابقه با غیبت مانوئل فرناندز این فرصت در بخش تهاجمی میانی تیم به یاسین سلمانی و محمد کریمی رسیده است. تک هافبک دفاعی سپاهان مقابل استقلال هم مسعود ریگی خواهد بود.

*خط هجومی؛ حسرت نداشتن کامسوبا با یک سورپرایز

در این بخش از زمین دست مورایس با حضور بازیکنانی نظیر فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، علینژاد، الویس کامسوبا، شهریار مغانلو به علاوه جوانانی نظیر آریا یوسفی باز است و در این مسابقه با توجه به غیبت کامسوبا فرصت به فرشاد احمدزاده و محمد علی‌نژاد رسیده تا به ترتیب در دو پست وینگر راست و چپ بازی کنند و تک مهاجم تیم نیز مطابق انتظار شهریار مغانلو است.  

ترکیب سپاهان مقابل استقلال

رشید مظاهری – امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxwww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب استقلال برای بازی با سپاهان اعلام شد
میرزایی و سجاد در ترکیب، بابایی روی نیمکت