تاریخ انتشار: 1401/05/21 19:31
کد خبر: 18025

تساوی بدون گل سپاهان و استقلال در نیمه اول /آبی پوشان با خوش شانسی به رختکن رفتند

دیدار دوتیم استقلال و سپاهان در حالی نیمه اول بدون گل به پایان رسید که در دقایق پایانی این نیمه سید حسین حسینی با درخشش خیره کننده مانع از گلزنی سپاهانی ها شد تا دروازه این تیم هم چنان بسته بماند.
تساوی بدون گل سپاهان و استقلال در نیمه اول /آبی پوشان با خوش شانسی به رختکن رفتند

یم‌های استقلال و سپاهان در نخستین دیدار فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 19:05 امروز (جمعه 21 مرداد) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه تلاش دو تیم در نیمه اول تساوی بدون گل بود.

ترکیب استقلال : سید حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، عارف غلامی، رضا میرزایی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، سجاد شهباززاده و کوین یامگا.

ترکیب سپاهان : رشید مظاهری، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، امید نورافکن، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو.

دقیقه 6 : بی‌احتیاطی رامین رضاییان و خطای کف‌پای این بازیکن روی استقلالی‌ها کارت زرد را برای وی به همراه داشت.

دقیقه 28 : سانتر ارسالی بازیکنان استقلال در محوطه جریمه سپاهان به مدافع تیم اصفهانی برخورد کرد که در این صحنه ساپینتو و بازیکنان استقلال اعتقاد به پنالتی داشتند.

دقیقه 35 : ارسال تند و تیز یامگا به شکلی خطرناک از مقابل دروازه سپاهان عبور کرد و در ادامه نیز ضربه جلالی را مدافعان دور کردند.

دقیقه 45: ضربه ایستگاهی به سود سپاهان را امید نورافکن با شوتی محکم راهی دروازه استقلال کرد که سید حسین حسینی با یک واکنش این توپ را برگشت داد. توپ برگشتی در موقعیتی بسیار خوب زیر پای فرشاد احمدزاده قرار گرفت اما ضربه این بازیکن از روی خط شش قدم را باز هم حسینی با عکس‌العملی عالی راهی کرنر کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36e88e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور مهتاب ناظری در تمرین استقلال