تاریخ انتشار: 1401/05/21 19:43
کد خبر: 18021

حواشی دیدار استقلال و سپاهان

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان پیش از آغاز بازی تیمش مقابل استقلال، برخورد گرمی با آبی‌پوشان پایتخت داشت.
حواشی دیدار استقلال و سپاهان

در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و سپاهان به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کادر فنی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از شروع بازی، حضور زودهنگامی در استادیوم آزادی داشتند و پس از آن دراگان اسکوچیچ پیش از آغاز بازی، برای تماشای این دیدار وارد ورزشگاه شد.

سبحان خاقانی با وجود مصدومیت خود برای تماشای این بازی وارد استادیوم آزادی شد و همچنین علیرضا رضایی به علت محرومیت با لباس شخصی برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آمد.

پیش از آغاز بازی، رشید مظاهری، امید نورافکن و محمد دانشگر برخورد گرمی با بازیکنان استقلال داشتند و خوش‌ و بش گرمی با بازیکنان کردند. همچنین از بازیکنان استقلال، رضا میرزایی و سجاد شهباززاده به سمت نیمکت سپاهان رفتند و با بازیکنان و کادر فنی این تیم خوش و بش کردند.

در دقیقه ۵ این بازی، رامین رضاییان برخورد شدید با زبیر نیک‌نفس داشت و این برخورد باعث شد تا رضاییان از داور کارت زرد دریافت کند.

شهریار مغانلو در دقیقه ۱۰ تکل خشنی روی سید حسین حسینی داشت. استقلالی‌ها معتقد بودند که داور باید به این بازیکن کارت زرد بدهد اما داور به تذکر اکتفا کرد.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در جریان بازی کنار خط حضور داشت و با هیجان منحصر به فردی که داشت، بازیکنان تیمش را هدایت کرد. مورایس نیز در اکثر نیمه اول مسابقه کنار نیمکت حضور داشت. سرمربی سپاهان در دقایق پایانی نیمه اول از روی نیمکت بلند شد و نکات لازم را به شاگردانش گوشزد کرد.

محمد دانشگر در دقیقه ۴۳ به علت مصدومیت روی زمین افتاد و آسیب‌دیدگی این بازیکن باعث شد تا کادر پزشکی سپاهان به زمین بیاید و این بازیکن را مداوا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqx9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و سپاهان در نیمه اول به تساوی رسیدند