تاریخ انتشار: 1401/05/21 21:16
کد خبر: 18007

مورایس: هم قبلاً خوش‌شانس بودم، هم امروز

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی با استقلال آسان نبود.
 مورایس: هم قبلاً خوش‌شانس بودم، هم امروز

 ژوزه مورایس پس از پیروزی 2 بر صفر سپاهان مقابل استقلال در هفته نخست لیگ برتر گفت: بازی عادی و کلاسیکی را دیدیم که آسان نبود. اگر هم دیدار اول لیگ هم باشد، سخت‌تر و بدتر می‌شود. استقلال بدشانسی آورد؛ چون باید در خانه خودش بازی می‌کرد.

«تیمی که در خانه خود بازی می‌کند، محکوم به برد است و روی بازیکنان استقلال فشار وجود داشت.» وی ضمن بیان این جمله گفت: در نیمه اول تلاش کردیم فضاها را ببندیم و بازی را کنترل کنیم. می‌خواستیم از موقعیت‌هایی که به وجود می‌آوریم، استفاده کنیم. در 10 دقیقه اول توانستیم تعادل را به وجود بیاوریم و زمانی که استقلال بازی را در اختیار گرفت، از لحاظ بازپس‌گیری توپ توانستیم موفقیت خود را نشان دهیم. در آن لحظات خوش‌شانس بودیم که گلی دریافت نکردیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به تغییراتی که در تیمش به وجود آورد، تصریح کرد: بین دو نیمه تغییراتی به وجود آوردیم و جای‌گیری بازیکنان را درست کردیم. توانستیم فشار خود را افزایش دهیم و روی ضد حمله به گل رسیدیم. جبران برای تیمی که در چنین دیدارهایی گل می‌خورد، سخت است؛ به‌ویژه زمانی که هواداری ندارید که از شما حمایت کند.

مورایس با بیان اینکه سپاهان برد شیرینی به دست آورده است، خاطرنشان کرد: قبلاً هم آدم خوش‌شانسی بودم و امروز هم خوش‌شانس بودم که برنده این بازی بدون تماشاگر باشم. نمی‌توانم بگویم بازیکنان ما هم خیلی خوب بودند، اما به آنها تبریک می‌گویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxw7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سلیمانی: پنالتی استقلال گرفته نشد/ داور باید به ساپینتو تذکر می‌داد