تاریخ انتشار: 1401/05/22 15:08
کد خبر: 17971

قربانی: پنجره نفت مسجد سلیمان غیرقانونی باز است

سیروان قربانی می‌گوید طبق رای کمیته انضباطی، باشگاه نفت مسجدسلیمان اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش را نداشته است.
قربانی: پنجره نفت مسجد سلیمان غیرقانونی باز است

سیروان قربانی مدافع سابق نفت مسجد سلیمان سال گذشته بابت عدم دریافت مطالبات خود از این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد و پس از ارجاع پرونده به کمیته انضباطی، حکم صادره مبنی بر پرداخت مطالبات این بازیکن ظرف یک ماه بود و در صورت عدم پرداخت، باید پنجره نقل و انتقالاتی نفتی‌ها بسته می‌شد.

با این حال به نظر می‌رسد کارت بازی بازیکنان نفت صادر شده و این باشگاه مشکلی برای ثبت بازیکنان نداشته است؛ در همین خصوص خبرنگار ورزش سه گفت‌وگویی کوتاه با سیروان قربانی داشت و از او درباره این مسئله سوال کرد.

قربانی در ابتدای صحبت هایش گفت: شکایت من به دلیل عدم پرداخت مطالباتم به یک سال و چند ماه قبل برمی‌گردد و به همین دلیل پنجره نفت مسجد سلیمان بسته شده بود. حتی کمیته انضباطی نامه‌ای به تیم نفت زده بود که به دلیل عدم پاسخ ۲۰ میلیون تومان هم جریمه شد.

او تصریح کرد: این آخرین نامه‌ای بوده که کمیته انضباطی به این باشگاه زد و عنوان کرده در صورت عدم پاسخ و پرداخت مطالبات، کارت بازیکنان این فصل تیم صادر نخواهد شد اما جالب است که کارت بازیکنان نفت صادر شده و خبری از پرداخت مطالبات من نیست.

 

قربانی در ادامه گفت: من رای را دیده‌ام؛ باشگاه نفت تا ۱۶ مرداد ماه زمان داشته که طلب من را بدهد اما خبری نیست. طلب من زیر ۲۰۰ میلیون تومان است و مبلغ چندان بالایی هم نیست که برای گرفتن حق و حقوقم یک سال منتظر باشم. حالا که کمیته انضباطی رای داده چرا حق قانونی من را نمی‌دهند؟ چطور می‌شود که با حکم انضباطی پنجره تیم نفت باز است؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9jo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی نفتِ قعرنشین مقابل ذوب‌آهن/ تارتار قرن جدید را با شکست آغاز کرد