تاریخ انتشار: 1401/05/24 07:34
کد خبر: 17905

زمان بسته شدن پنجره استقلال مشخص شد

بعد از اعلام رای استراماچونی برخی رسانه‌ها خبر از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال دادند.
زمان بسته شدن پنجره استقلال مشخص شد

سرانجام پس از کش‌وقوس‌های زیاد و بعد از ۵ بار تعویق در اعلام رای استراماچونی، سرمربی سابق ایتالیایی باشگاه استقلال، دادگاه حکمیت ورزش (CAS) بالاخره رای فیفا درمورد این پرونده را روز گذشته تایید کرد که براساس آن باشگاه استقلال با محکومیت در این پرونده که پیگیری آن به وکلای خارجی سپرده شده بود، علاوه‌بر مطالبات مربی ایتالیایی باید جریمه تاخیر بابت اعتراض به دادگاه CAS را هم پرداخت کند. براساس رای صادرشده، باشگاه استقلال ملزم به پرداخت مبلغی حدود یک میلیون و چهارصد هزار دلار است، هرچند سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال در این مورد در گفت‌وگویی اعلام کرده بود رای صادره با محاسبه خسارت تاخیر تادیه بالغ‌بر ۱/۵ میلیون یورو خواهد بود.

بعد از اعلام رای استراماچونی برخی رسانه‌ها خبر از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال دادند تا براساس این اخبار، محمد محبی به‌همراه مهدی قایدی و احتمالا کاوه رضایی که هنوز قرارداد خود را به‌صورت رسمی با استقلال امضا نکرده‌اند، پشت پنجره بسته این باشگاه برای حضور در جمع آبی‌پوشان در فصل جدید محروم شوند. با پیگیری‌ها مشخص شد این رای پنجشنبه گذشته توسط دادگاه عالی ورزش صادر و در همان روز به باشگاه استقلال ابلاغ شده است و از آنجا که طبق حکم اولیه فیفا مقرر شده بود بعد از اعلام نهایی حکم باشگاه استقلال ۳۰ روز برای پرداخت این پول فرصت داشته باشد، بنابراین استقلالی‌ها به‌طور دقیق تا ۱۹ شهریور این فرصت را خواهند داشت تا با تسویه‌حساب با این سرمربی ایتالیایی جلوی بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بگیرند.

همچنین برخی رسانه‌ها نیز خبر از توافق با استراماچونی درخصوص تعویق در پرداخت یا تقسیط رقم اعلام‌شده در رای خبر داده بودند، این درحالی است که اگر قرار به انجام این کار بود، مطمئنا این امر قبل از شکایت باشگاه استقلال به دادگاه عالی ورزش و بین وکلای این باشگاه با استراماچونی توافق شده و دیگر کار به اعتراضات و تبعات بعدی این ماجرا کشیده نمی‌شد. بنابراین توافق حاصل‌شده در این مورد صحت ندارد.

همچنین از تیم حقوقی باشگاه استقلال خبر می‌رسد که پرونده میلیچ و حکم این بازیکن که هفته گذشته توسط فیفا صادر شد نیز به دادگاه عالی ورزش ارجاع داده خواهد شد تا به این ترتیب استقلالی‌ها درخصوص پرداخت مطالبات بازیکن کروات زمان بخرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aywxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پنجره استقلال بزودی باز می‌شود