تاریخ انتشار: 1401/05/26 22:55
کد خبر: 17789

اختصاصی/ ملوان - استقلال؛ ملاقات آزاد پس از ۶ سال ولی پشت درهای بسته!/ زارع و ساپینتو به دنبال چراغ اول

تیم های ملوان بندرانزلی و استقلال پس از ۶ سال دوری از یکدیگر برای اولین بازی در لیگ برتر به مصاف هم می روند.
اختصاصی/ ملوان  - استقلال؛ ملاقات آزاد پس از ۶ سال ولی پشت درهای بسته!/  زارع و ساپینتو به دنبال چراغ اول

هفته دوم مسابقات لیگ برتر از پنجشنبه هفته  جاری پیگیری می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها ملوان بدون حضور هوادارانش! میزبان استقلال خواهد بود. متاسفانه برای مسوولان فوتبال غیره فوتبال هوادار هیچ ارزشی ندارد و به راحتی درب استادیوم ها را بر روی هواداران می بندند تا لذت و جذابیت را از بین ببرند. هر دو تیم از تیم های محبوب و پرهوادار فوتبال ایران محسوب می شوند که اگر این مسابقه با حضور یار دوازدهم برگزار می شد، جذابیت بیشتری پیدا می کرد.

با این حال در غیاب هواداران نیز نباید چنین مسابقه ای را از دست داد چون هر دو تیم نیاز به پیروزی دارند تا با کسب سه امتیاز شکست هفته گذشته را به فراموشی بسپارند. استقلال به چند یار جدید آماده نبرد با ملوان می شود که هواداران منتظر بازی خرید های جدید هستند. بازیکنانی که با انگیزه خاصی مجددا به فوتبال ایران برگشته اند و می خواهند خودی نشان دهند. ساپینتو نیز به خوبی می داند در فوتبال ایران به مربی خارجی زیاد فرصت نمی دهند و باید در همین شروع لیگ میخش  را بکوبد؛ وگرنه شمارش معکوس برای خداحافظی شروع خواهد شد.IMG_20220817_232125_937

در سوی مقابل هم ملوان پس از ۶ سال دوری از لیگ برتر تازه به سطح اول فوتبال برگشته و خیال برگشت به لیگ دسته اول را ندارد. این تیم ۲۴ اردیبهشت سال ۹۵ با شکست مقابل سیاه جامگان به لیگ یک سقوط کرد که حال پس از ۶ سال دوری بازگشته تا باز هم برای سرخابی ها شاخ و شانه بکشد. ناگفته نماند؛ مازیار زارع نیز مثل ساپینتو به خوبی می داند اگر در لیگ برتر نتایج لازم را نگیرد، او هم مثل ساپینتو به سمت خداحافظی هدایت می شود. حال اینکه زارع چراغ اول ملوان را روشن می کند یا ساپینتو چراغ آبی ها را باید تا پایان مسابقه منتظر ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qax89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار به ساپینتو درباره بازی با سپاهان ؛ مراقب این ستاره ها باش