تاریخ انتشار: 1401/05/27 21:45
کد خبر: 17741

ترابی و انگیزه شماره یک بودن در پرسپولیس! (عکس)

مهدی ترابی امیدوار است که این فصل نیز خود را در قامت ستاره تیم پرسپولیس مطرح کند.
ترابی و انگیزه شماره یک بودن در پرسپولیس! (عکس)

پرسپولیس برای ثبت اولین گل تا هفته دوم صبر کرده و حالا با ستاره‌های تهاجمی خود امیدوار است در نخستین بازی خانگی عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد. یکی از ستاره‌های پرسپولیس مهدی ترابی است که فصل گذشته تا آستانه کسب عنوان برترین گلساز نیز پیش رفت اما در نهایت این جایزه را به رقیب سابق و هم‌تیمی فعلی، سعید صادقی، واگذار کرد.

 

با این حال ترابی در تمام این سال‌ها و به خصوص پس از جدایی علی علیپور، مهمترین ستاره هجومی پرسپولیس بوده و حالا در شرایطی که شاید توجه بسیاری از هواداران پرسپولیس معطوف یورگن لوکادیا و سعید صادقی شده، انگیزه بالایی دارد تا نشان دهد همچنان اثرگذارترین بازیکن در جمع سرخپوشان پایتخت است.

 

مهدی ترابی

 

نکته جالب اینکه ترابی در بازی با ذوب آهن نیز روی یک پاس کلیدی خطرناک‌ترین موقعیت پرسپولیس را خلق کرد و اگر مهدی عبدی با دقت بیشتری به توپ ضربه می‌زد، نامش به عنوان سازنده اولین گل فصل مطرح می‌شد.

 

نکته مهم اما پرسشی است که پیرامون نقش او در دیدار فردا وجود دارد؛ در این سالها به همه مربیان پرسپولیس ثابت شده که ترابی در پست هافبک چپ کارایی بیشتری دارد و بهترین عملکرد خود را نشان می‌دهد اما با این حال یحیی هنوز به این اعتقاد نرسیده و در بازی قبلی هم دائم جای او با صادقی تغییر می‌کرد.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qaxk9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست بخشش سرمربی و بازیکنان پرسپولیس رد شد