تاریخ انتشار: 1401/05/29 09:21
کد خبر: 17664

توضیح بمب سابق آبی ها درباره ماجرای ویلای جنجالی

میثم بائو، بازیکن سابق تیم‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و تیم ملی در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد. او در این مصاحبه به یکی از شایعات دوران بازی خود هم پاسخ داد.

توضیح بمب سابق آبی ها درباره ماجرای ویلای جنجالی

وقتی میثم بائو در لیگ چهارم به استقلال پیوست شایعات عجیبی درباره نحوه پیوستن او به این تیم مطرح شد و حتی عده‌ای مدعی شدند او به سرمربی وقت استقلال یعنی امیر قلعه‌نویی خانه و ویلا داده است که بائو در مصاحبه خود این موضوع را به کل تکذیب کرد و گفت:« کلا در ایران باب است که البته الان کمتر شده ولی آن موقع که فضای مجازی نبود، هرکس حرفی می‌خواست بزند را می‌زد.

من با اینکه پدرم در قائمشهر وضعیت مالی خوبی داشت و کم و کسری نداشتیم ولی چون نمی‌دانست من قرار است فوتبالیست معروفی شوم و به استقلال و تیم ملی برسم همیشه مخالف فوتبال بازی کردن من بود. به همین خاطر من برای خریدن اولین کفش فوتبال خودم از هیئت قرآن محل ۱۸ هزار تومان وام گرفتم. البته آت موقع می‌گفتند در بابلسر زمین و ویلا داده است. خب این چیزها طبیعی است کسانی که در خانه می‌نشینند و تمرین نمی‌کنند، زحمت نمی‌کشند درباره دیگران می‌دوزند و می‌بافند. فوتبال پخش زنده دارد و سر هیچکس را نمی‌توانی کلاه بگذاری. یعنی با ۵ دقیقه بازی کل استادیوم سر شما می‌ریزد؛ به خصوص در تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس.

این چیزها برای آدم‌های ضعیف است که هیچ وقت نمی‌جنگند و دنبال هدف نیستند. در خانه نشسته‌اند و می‌بینند یکی چون پدرش پولدار است پس حتما پول داده. اصلا در فوتبال هرکسی حتی در سن کم هم پول بدهد به جایی نمی‌رسد. فوتبالیست در سن کم هم باید پول بگیرد و انقدر خوب و قوی باشد که التماس او را کنند. من در ۲۰ سالی که در فوتبال بودم ندیدم کسی به پول حتی در لیگ یک بازی کند. شاید کنار تیم بودند و وقت گذراندند ولی بازی نکردند. بعد از آن هم اتفاقات ناهنجاری برای آن‌ها می‌افتد. یک سری از پدر و مادرها چون اطلاعات ندارند پول می‌دهند و این بچه بعد از چند سال همه چیز زندگی خودش و اهدافش را از دست داده و این قطعا دچار مشکل می‌شود.

این چیزها برای ما که در سطح ملی بازی کردیم نیست. من زمانی که به استقلال آمدم بازیکن تیم المپیک بودم و در بهترین سن آزاد بودم. آن سال اگر رباط صلیبی پاره نمی‌کردم از راپیدوین اتریش هم پیشنهاد قرارداد ۵ ساله داشتم و حتی یادم است کارهایم درست شده بود که دو ماه قبل نقل و انتقالات مصدومیت اتفاق افتاد. چون من پدرم پول داشت ولی کفش خودم را با وام خریدم. پدرم مال و پول داشت ولی خرج نمی‌کرد و به سختی به دست آورده بود. تا سوم راهنمایی پدرم پول اصلاح مو نمی‌داد و کچل می‌کردیم. آیا چنین شخصیتی زمین و خانه می‌دهد تا من به استقلال بروم؟»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5yor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازتاب پیروزی‌های ساپینتو و مورایس در پرتغال

عارف جدا نشد تا در انزلی منجی شود
یک مدافع اولین گل فصل آبی‌ها را به ثمر رساند!