تاریخ انتشار: 1401/06/01 10:26
کد خبر: 17468

شهداد نژاد: نام ها فوتبال بازی نمی کنند/از استقلال امتیاز می گیریم

سنگربان مس کرمان در گفت وگو با فرتاک ورزشی گفت: در برابر استقلال با تمام قدرت به میدان خواهیم آمد.
شهداد نژاد: نام ها فوتبال بازی نمی کنند/از  استقلال امتیاز می گیریم

استقلال در هفته سوم لیگ میزبان مس کرمان است که هر دو تیم، هفته گذشته با سه گل حریفان خود را شکست داده اند و با روحیه لازم‌ به مصاف هم خواهند رفت. در خصوص بازی هفته سوم با آرمان شهداد نژاد دروازه‌بان مس کرمان مصاحبه ای انجام دادیم که فصل گذشته یکی از ارکان اصلی صعود مس به لیگ برتر بود.

فرتاک ورزشی: بعد از باخت مقابل نفت مسجد سلیمان خیلی زود به خودتان آمدید و پیکان را شکست دادید. در این رابطه صحبت می کنی؟

بعد از شکست مقابل نفت مسجد تمام تمرکزمان را گذاشتیم تا پیکان را ببریم و جبران کنیم. پیکان هفته نخست ملوان‌ را شکست داده بود که واقعا بازی سختی بود و باید نتیجه می گرفتیم. بازیکنان ما نشان دادند حرف هایی برای گفتن دارند.

فرتاک ورزشی: فصل گذشته با بهترین خط دفاعی که نقش اصلی را تو در خط دروازه ایجاد کردی توانستید به لیگ برتر صعود کنید. آیا در لیگ برتر هم می توانی این آمار خوب را به ثبت برسانی؟

خدا را شکر در لیگ یک آمار خوبی را به ثبت‌ رساندیم که حاصل کار جمعی بود من یک نفر. جا دارد که از همه نفرات تیم تشکر کنم و در لیگ برتر هم باید آمار خوبی را به ثبت برسانیم. در لیگ برتر کار سختی داریم، ولی می شود تلاش کرد و حداقل نتایجی گرفت که هواداران خوشحال شوند. ما در لیگ یک دنبال صعود بودیم، اما در لیگ برتر دنیال نتایج خوب و قرار گرفتن در جایگاه مناسب.

فرتاک ورزشی: تیم کم تجربه ای نیستید، چون بازیکنان اسمی جذب‌ نکرده اید؟

بازیکن اسمی به این دلیل جذب نکردیم چون دنبال بازیکنانی بودیم که به کار تیم بیایند و کمک کنند. در تیم ما بازیکنانی وجود دارند که به رغم کم نام و نشان بودن، کیفیت بالایی دارند و در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید. البته من فکر میکنم در چند پست بازیکنان مد نظر کادر فنی جذب نشده که آن هم به دلیل شرایط خاصی است که باشگاه دارد که شاید تیم تقویت شود.

فرتاک ورزشی: مقابل‌ استقلال پر مهره قرار می گیرید که کم کم دارد جا می افتد؟

استقلال بازی اول با سپاهان نتیجه لازم را نگرفت چون تیمش هماهنگ نبود، ولی در بازی با ملوان نشان داد که دارد کامل می شود و قطعا بازی سختی داریم، ولی همه‌ می دانند در فوتبال نام ها فوتبال بازی نمی کنند و این یک تیم است که باید نفراتش هماهنگ باشند تا نتیجه بگیرند.

فرتاک ورزشی: می توانید از استقلال امتیاز بگیرید؟

ما برای گرفتن امتیاز به تهران می آییم و قطعا دنبال یک فوتبال خوب همراه با نتیجه لازم هستیم.

فرتاک ورزشی: در لیگ می مانید؟

هدف ما کسب نتایج خوب است و می خواهیم به آن هدفی که داریم، برسیم. درست است تیم هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می آیند سال اول برای ماندن تلاش می کنند، ولی به نظر من یک تیم باید برای کسب رتبه بالاتر تلاش کند تا بماند، نه برای بقا که کارش سخت شود.

فرتاک ورزشی: با بازیکنان استقلال همبازی نبودی؟

با هیچ کدام همبازی نبودم ولی شناخت کافی از انها دارم چون مقابل خیلی از آنها بازی کرده ام.

گفت و گو: علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wo8jv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیدهای ملوان زنده ماند/آبی پوشان اهوازی به صدر نزدیک شدند
استقلال خوزستان ۰-۰ ملوان بندرانزلی؛

مس پیش به سوی تونل وحشت+اینفوگرافیک
حسینی در راه اثبات خود به لیگ یکی‌ها؛