تاریخ انتشار: 1401/06/01 19:52
کد خبر: 17447

سیف الله پور: ورزشگاه وطنی پنجشنبه افتتاح می‌شود

مدیرعامل نساجی اعلام کرد ورزشگاه وطنی در روز دیدار با ملوان افتتاح خواهد شد.
سیف الله پور: ورزشگاه وطنی پنجشنبه افتتاح می‌شود

ایزد سیف الله پور مدیرعامل نساجی، ظهر امروز به دلیل آماده نبودن ورزشگاه وطنی و احتمال برگزاری مجدد بازی نساجی در خارج از خانه استعفا داده بود اما در تمرین عصر که در ورزشگاه وطنی در حضور تماشاگران برگزار شد شرکت کرد.

او در ابتدا گفت: بسیار خوشحالم که بعد از دو سال و هفت ماه مجددا به ورزشگاه وطنی آمدم، از صمیم قلب برای تیم پرقدرت نساجی آرزوی موفقیت می‌کنم. صبح یک اتفاقی افتاد و یک مقدار هواداران آزرده خاطر شدند. من وظیفه دارم از زحمات استاندار پرتلاش‌مان جناب آقای حسینی‌پور تشکر کنم. سه چهار ساعت در خدمت‌شان بودیم و برای خشنودی هواداران در گرمای هوا در ورزشگاه وطنی هستند. جا دارد از جناب آقای مولایی فرماندار قائمشهر و آقای رنگرز و قدیمی تقدیر و تشکر کنم.

سیف الله پور افزود: دغدغه همه ما این بود که هواداران به ورزشگاه بیایند وگرنه کار زمین بسیار خوب انجام شده است. VIP، CIP، جایگاه خبرنگاران و رختکن‌ها طوری طراحی شده که ورزشگاه و امکانات در اختیار باشاه نساجی قرار بگیرد. دغدغه ظهر امروز ما بحث حضور هواداران بود که امروز بدون اطلاع رسانی همه آمدند.

او در خصوص افتتاح ورزشگاه وطنی گفت: پنجشنبه منتظر حضور پربرکت آقای استاندار و وزیر محترم ورزش هستیم و به صورت وبینار با رئیس جمهور ورزشگاه افتتاح می‌شود و انشاالله همه هواداران خونگرم استان مازندران، ساعت ۶ پنجشنبه ما را تنها نمی‌گذارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9ppn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نساجی و خرید 4 بازیکن؛ کافی نیست