تاریخ انتشار: 1401/06/01 21:09
کد خبر: 17442

بازگشت نیازمند، پیامد اشتباهات مظاهری؟

پیام نیازمند که سال گذشته به پورتیموننزه پیوسته و فرصت بازی زیادی پیدا نکرده بود، به سپاهان برگشت و با تیم سابقش قراردادی قرضی امضا کرد. این دروازه‌بان که در اردوهای سال‌های اخیر تیم ملی معمولاً حاضر بوده با بازگشت به سپاهان مصمم است که شانس حضورش در جام جهانی 2022 را بالاتر ببرد.
 بازگشت نیازمند، پیامد اشتباهات مظاهری؟

نیازمند در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر پرتغال فقط دو بار فرصت بازی مقابل پورتو و آروکا را به دست آورد و در جام حذفی این کشور هم سه بار به میدان رفت، اما در دو هفته ابتدایی فصل جدید فرصت حضور در ترکیب تیمش را به دست نیاورد. او امیدوار بود که پس از جدایی دروازه‌بان اول پورتیموننزه شانس بازی بیشتری داشته باشد، ولی با دیدن نیمکت‌نشینی‌اش ترجیح داد که به اصفهان برگردد.

پیام نیازمند که در لیگ بیستم آمار ۱۷ کلین‌شیت را درون دروازه سپاهان ثبت کرده بود، بنا بر اعلام این باشگاه و طبق درخواست ژوزه مورایس، با قراردادی قرضی به‌مدت یک ‌سال به جمع طلایی‌پوشان بازگشته است. محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از موافقت هیأت مدیره، به طور جدی وارد مذاکره با باشگاه پورتیموننزه پرتغال شد و موفق شد نیازمند را به این تیم برگرداند. این دروازه‌بان امروز وارد ایران می‌شود و بلافاصله در تمرینات سپاهان شرکت خواهد کرد. سپاهان در هفته سوم میهمان گل گهر است و در صورت تصمیم مورایس، او می‌تواند در سیرجان اولین بازی‌اش را در بازگشت به این تیم تجربه کند.

سپاهان فصل گذشته برای پر کردن جای خالی نیازمند، کریستوفر کنت را جذب کرد، ولی این دروازه‌بان اتریشی نمایش مطمئنی نداشت و باشگاه در نیم‌فصل سراغ رشید مظاهری رفت. دروازه‌بان ناراضی استقلال در ادامه مسابقات به دروازه‌بان اصلی سپاهان تبدیل شد. مظاهری در لیگ بیست و دوم هم مرد شماره یک سپاهان است، ولی با بازگشت نیازمند موقعیتش احتمالاً به خطر می‌افتد و باید دید حاضر است در این تیم باقی بماند یا ممکن است در زمان کوتاه باقی‌مانده از نقل و انتقالات تابستانی به تیم دیگری برود.

مظاهری در دو بازی گذشته تنها یک گل دریافت کرده، ولی او خوش‌شانس بود که در هر دو بازی مقابل استقلال و نساجی به‌دلیل بازی با پای ضعیف و لو دادن توپ خارج از محوطه جریمه از زمین اخراج نشد. شاید همین اشتباهات مورایس را متقاعد کرده تا سراغ دروازه‌بان دیگری برود و به باشگاه توصیه کند که نیازمند را برگرداند.

مهرداد محمدی، دیگر بازیکن سابق سپاهان است که از باشگاه العربی قطر جدا شده و ممکن است در روزهای آینده مثل نیازمند با تیم سابقش به توافق برسد.

   

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2razzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در سپاهان به یک "رشید" نیازمندیم!/ مورایس نیز همان کار مجیدی را کرد

مظاهری: هیچ چیزی برای قهرمانی کم نداریم
برای خودم و سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم؛