تاریخ انتشار: 1401/06/02 10:22
کد خبر: 17424

دردسر بزرگ استقلال در ماجرای مطهری؛ درخواست خروج از لیست بی‌نتیجه است/ رضایی تا نیم‌‌فصل دور از آبی‌ها

باشگاه استقلال در حالی برای خروج نام ارسلان مطهری از لیست اقدام کرده که با توجه به صدور کارت بازی عملاً این اقدام راه به جایی نخواهد برد.
دردسر بزرگ استقلال در ماجرای مطهری؛ درخواست خروج از لیست بی‌نتیجه است/ رضایی تا نیم‌‌فصل دور از آبی‌ها

ماجرای اختلاف باشگاه استقلال با ارسلان مطهری برای فسخ قرارداد همچنان ادامه دارد. آبی‌های پایتخت که تا آخرین ساعات نقل‌و‌انتقالات تابستانی برای فسخ قرارداد این بازیکن در تلاش بودند؛ پس از ناکامی در توافق با مطهری، در نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست خروج نام این بازیکن از لیست استقلال برای فصل بیست‌و‌دوم را ارائه کردند.

محمدرضا کسرایی مسئول کمیته نقل‌و‌انتقالات لیگ در این باره گفته بود: «باشگاه استقلال در آخرین دقایق نقل‌وانتقالات از طریق سیستم اتوماسیون اداری نامه‌ای ارسال و درخواست خارج کردن نام این بازیکن از لیست تیم را کرد. قانون در این باره سکوت کرده و طبق آیین‌نامه نقل‌وانتقالات، کمیته وضعیت و کمیته تدوین مقررات در این باره تصمیم می‌گیریم».

 باشگاه استقلال در حالی درخواست خروج نام ارسلان مطهری از لیست را به سازمان لیگ ارائه کرده که طبق قوانین این درخواست آبی‌ها راه به جایی نخواهد برد و نام مطهری حداقل تا نیم‌فصل در لیست استقلال باقی خواهد ماند.

باشگاه استقلال برای ارسلان مطهری در فصل جاری کارت بازی دریافت کرده‌ و او در دیدار مقابل سپاهان نیز برای تیمش بازی کرد و به این ترتیب آبی‌ها نمی‌توانند نام او را از لیست خارج و کارت بازی برای یک بازیکن دیگر دریافت کنند. این موضوعی است که در صورت اقدام باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد بازیکن جدید به آنها اعلام خواهد شد و این باشگاه با توجه به پُر شدن لیست بزرگسالان خود، عملاً نمی‌تواند نام بازیکن جدیدی را به لیستش اضافه کند.

باشگاه استقلال قصد داشت با خروج نام مطهری، کاوه رضایی را به لیست تیم در فصل بیست‌و‌دوم اضافه و کارت بازی برای این بازیکن دریافت کند. پیگیری‌ها در این زمینه نشان می‌دهد آبی‌های پایتخت حداقل تا نیم‌فصل برای اضافه کردن نام کاوه رضایی به لیست باید صبر کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ajjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مورد جالب خسرو حیدری؛ مربی هم‌تیمی‌های سابق!