تاریخ انتشار: 1401/06/02 21:09
کد خبر: 17399

تارتار: منتظر بازگشت باقرپسند می‌مانیم/ امیدوارم آوردن VAR شعار نباشد

سرمربی ذوب‌آهن می‌می‌گوید تیمش در داوری بسیار آسیب دیده است و امیدوارند اظهار نظر مسئولان در رابطه با آوردن VAR شعار نباشد.

تارتار: منتظر بازگشت باقرپسند می‌مانیم/ امیدوارم آوردن VAR شعار نباشد

 مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بازی سختی است و قرعه سختی به ما خورده است. مس رفسنجان تیم با ثباتی است و باکیفیت هستند. شناخت خوبی از مس رفسنجان داریم. آن‌ها سبک بازی سرعتی دارند و در بخش انتقال خیلی خوب کار می‌کنند. باید هوشیار باشیم که دچار مشکل نشویم. بازی اول سال گذشته را مقابل این تیم از دست دادیم اما در دور برگشت جبران کردیم. امیدوارم فردا هم کم اشتباه باشیم چون حریف نفرات کلیدی بسیار خوبی دارند. ما هم در بخش دفاعی بسیار خوب هستیم و فکر می‌کنم بازی نزدیکی باشد اما امیدوارم ما برنده باشیم.

او درباره وضعیت مصدومیت باقرپسند گفت: متاسفانه مصدومیت او جدی است. بسیار از این بابت ناراحت هستیم اما با شناختی که از او دارم می‌دانم این بازیکن قوی است، زود برمی‌گردد و ما منتظرش می‌مانیم. بد موقعی او را از دست دادیم. بقیه بازیکنان باید زحمات بیشتری بکشند تا جای او را پر کنند. باقرپسند مصدوم شد و اسدبیگی ما را تنها گذاشت. باید تلاش مضاعفی انجام دهیم تا تیم خوبی داشته باشیم. اکنون در اوایل لیگ هستیم و مصدومیت در فوتبال وجود دارد. اتفاقات در فوتبال غیرقابل انکار است و بحث بدنسازی نیست. تیم ما در دو بازی گذشته دوندگی زیادی داشته است.

تارتار درباره مسائل داوری بیان کرد: برای فوتبال ما بسیار مهم است که کمک داور ویدیویی داشته باشد. در سال گذشته و دو هفته گذشته تیم‌ها بسیار متضرر شدند. مس رفسنجان هم در این دو هفته بسیار متضرر شد اما در مجموع ذوب‌آهن بسیار در این خصوص آسیب دیده است. امیدوارم آوردن VAR شعار نباشد. کشورهای دیگر را می‌بینیم که از نظر مالی در شرایط پایین تری هستند اما از این امکان برخوردار هستند.

او در رابطه با حضور هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: خوشحالیم که هواداران به ورزشگاه‌ها می‌آیند. انتظار داریم ما را تنها نگذارند و به انگیزه ما در مسابقه کمک کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48856w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تارتار: روی اتفاق از تراکتور گل خوردیم/ داور چهارم بازیکن اشتباه ما را وارد زمین کرد