تاریخ انتشار: 1401/06/02 22:56
نفت مسجد سلیمان- پیکان تهران؛
کد خبر: 17393

شاگردان مهاجری در اندیشه تداوم نتایج خوب/ پیکانی‌ها تلاش برای حفظ اعتبار

تیم های نفت مسجد سلیمان و پیکان تهران در هفته سم لیگ برتر به مصاف هم می روند.
شاگردان مهاجری در اندیشه تداوم نتایج خوب/ پیکانی‌ها تلاش برای حفظ اعتبار

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه سوم شهریورماه به مصاف هم می روند.

 نفت مسجد سلیمان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر توانسته یکی از بهترین نتایج چند سال اخیر این تیم را بگیرد و با یک پیروزی و یک تساوی و کسب چهار امتیاز در رده دوم جدول بعد از سپاهان بایستاد، جایگاهی که هیچ کارشناسی برای آنها متصور نبود.

شاگردان محمد رضا مهاجری در بازی اول و در یک دیدار تماشایی توانستند مس کرمان را با نتیجه 3بر2 شکست دهند و در دومین بازی نیز برابر  هوادار تهران به تساوی رسیدند تا بدون شکست گام به هفته سوم و رقابت با پیکان تهران بگذارند.

نفت مسجدسلیمان چنان چه بتواند از این بازی با پیروزی از میدان خارج شود و در صورتی که سپاهان نتواند برابر حریف خود پیروز شود، حتی ممکن است صدر جدول را هم در اختیار بگیرد و این موقعیت بسیار مناسبی خواهد بود تا این تیم از آن بهره مند شده و به سادگی از کنار آن عبور نخواهند کرد.

WhatsApp Image 2022-08-24 at 11.19.49 PM

 اما در آن سوی میدان تیم پیکان تهران قراردارد، تیمی جوان که در دوبازی گذشته خود دارای یک پیروزی و یک شکست است . شاگردان مجتبی حسینی در اولین بازی از سد ملوان بندرانزلی عبور کردند و سه امتیاز ارزشمند را بدست آوردند اما آنها در دومین دیدار خود برابر مس کرمان شکست سنگینی را متحمل شدند و با نتیجه 3بر0 بازی را واگذار کردند.

پیکان تهران در این بازی مهمان نفت است و مطمئنا کار ساده‌ای در پیش رو نداشته و دوست ندارند تحت هیچ شرایطی دست خالی از خوزستان برگردند. آنها اگر بتوانند حتی یک امتیاز از این دیدار برای خود اندوخته نمایند، راضی خواهند بود .

دیدار این دو تیم فردا پنجشنبه راس ساعت 20 برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xq9kw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صف بندی مدعیان لیگ در اولین روز رقابت‌های لیگ برتر/ عیار بار اولی‌ها مشخص می‌شود
هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور