تاریخ انتشار: 1401/06/04 08:56
کد خبر: 17323

مشکل بزرگ پرسپولیس چیست؟

پیشکسوت سرخپوشان می‌گوید که پرسپولیسی‌ها در دو بازی اول لیگ بیست‌ودوم نمی‌دانستند چه کاری می‌خواهند در زمین انجام دهند.
مشکل بزرگ پرسپولیس چیست؟

درخصوص کسب تنها دو امتیاز از سوی سرخپوشان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس یک تیم عادی بود و هیچ مزیتی در این تیم ندیدم. خیلی ضعیف و بی‌برنامه بازی کردند و اصلاً نمی‌دانستند چه کاری می‌خواهند در زمین انجام دهند.

وی در مورد اینکه آیا مشکل این تیم صرفاً نداشتن مهاجم ششدانگ است، گفت: مشکل مهاجم که از سال گذشته بود و فکری برای آن نکردند و امسال هم با همان مشکل مواجه هستیم ولی فوتبال بابرنامه از این تیم ندیدیم. می‌توانستند 4 موقعیت داشته باشند، اما خبری نبود. نتوانستند موقعیت جدی به وجود آورند. علتش هم این بود تمام بازیکنانی که امروز در پرسپولیس بازی می‌کنند توانایی این را نداشتند که یار روبه‌رو را تحت فشار دریبل کنند. بازیکنی که نتواند یار مقابلش را دریبل کند، تیم هم موفق نخواهد شد. نکونام پرسپولیس را در فشار گذاشته بود، از هر جای زمین بازیکنان ما را دفاع می‌کردند، یک بازیکن هم در پرسپولیس نبود که بتواند یار روبه‌رویش را از پیش رو بردارد. این مشکلی بزرگ در پرسپولیس است.

یوسفی در پاسخ به این سوال که با این حساب پرسپولیس در قامت مدعی قهرمانی در لیگ امسال حضور ندارد؟، تأکید کرد: نمی‌شود این حرف را زد، پرسپولیس اسمش هم به خودی خود مدعی است ولی اگر اینطور بازی کنند ترس تیم‌ها می‌ریزد و همه برای بردش می‌آیند. جای تأسف دارد، این یک تیم معمولی نیست که از لیگ یک بالا آمده باشد و اگر میانه‌های جدول هم قرار بگیرد، ایرادی نداشته باشد. پرسپولیس همیشه باید بالای جدول باشد. همین اسمی که روی این تیم هست، کافی است که همه از آن حساب ببرند، اما اگر اینطوری بازی کنیم، همه راحت ما را می‌برند.

این پیشکسوت فوتبال در مورد توهینی که در روز بازی پرسپولیس و فولاد به مهدی هاشمی‌نسب شد، گفت: توهین به هیچ کسی را نمی‌پسندم، کار خوبی نیست، اما حتماً حرکتی کرده که هواداران تحریک شده‌اند، وگرنه بی‌دلیل کاری به کسی ندارند. بعد از هاشمی‌نسب هم خیلی‌ها به استقلال رفتند یا برعکس. کار قشنگی نیست که توهین و فحاشی شود. بهزاد داداش‌زاده هم استقلال بازی کرده ولی با ما قاطی شده و پرسپولیسی محسوب می‌شود. هر کسی شخصیت و خانواده دارد، توهین به هیچ کسی خوب نیست.

یوسفی سپاهان را تیمی مدعی در لیگ امسال خواند و ادامه داد: سپاهان را تیم خوبی دیدم که فوتبال خیلی قشنگ را ارائه کرد. تیم نکونام را هم خوب دیدم، هرچند در اواخر بازی با پرسپولیس عقب کشیده بود که این هم طبیعی بود و می‌خواست نتیجه را حفظ کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9p96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه خاص پرسپولیس برای خداحافظی سیدجلال/ یک دیدار معنادار تداراک دیده شد