تاریخ انتشار: 1401/06/07 12:46
کد خبر: 17177

برزگر: بیرانوند به پرسپولیس انسجام می دهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد یورگن لوکادیا در بازی با آلومینیوم عملکرد خوبی داشته است.
برزگر: بیرانوند به پرسپولیس انسجام می دهد

محمد برزگر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره کسب یک پیروزی و دو تساوی توسط سرخپوشان در سه هفته ابتدایی لیگ گفت: درست است که هواداران مشتاقانه منتظر سه برد متوالی بودند اما ما نباید فراموش کنیم که تیم های دیگر هم هزینه کرده‌ و دوران آماده‌سازی خوبی داشته‌اند.

او ادامه داد: در دو بازی اول دیدیم که پرسپولیس احتمالا به دلیل خالی بودن دست آقای گل‌محمدی با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی کرد و در مواقعی هم ۱-۴-۱-۴ هم می‌شد اما در بازی گذشته با اضافه شدن لوکادیا و با توجه به اینکه تیم از لحاظ روحی و روانی منتظر یک مهاجم بود، شرایط تغییر کرد و حتی بازی بدون توپ لوکادیا در صحنه ای که ما توسط آقای سرلک به گل رسیدیم بسیار حائز اهمیت بود.

برزگر ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیم افزود: در مجموع به نظر من شرایط پرسپولیس در سه هفته ابتدایی خوب بوده است و قطعا در ادامه هم بیشتر جا می‌افتد و با اضافه شدن بازیکنانی مثل آقای پورعلی‌گنجی بار فنی تیم بالا می‌رود.

وی در خصوص عملکرد لوکادیا در بازی برابر آلومینیوم عنوان کرد: من لوکادیا را بازیکن خوبی دیدم و به نظر می‌رسید بازیکن تکنیکی و سرعتی باشد و بتواند به تیم کمک کند. البته هواداران باید صبور باشند تا این بازیکن جا بیفتد؛ امیدوارم شاهد این باشیم که این بازیکن روز به روز بهتر شود.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عبدی و پاکدل ادامه داد: شرایط خط حمله پرسپولیس در حال حاضر خوب شده و حامد پاکدل و مهدی عبدی هم بازیکنان جوان و خوبی هستند و اگر آلترناتیو داشته باشند مطمئنا بیشتر تلاش می‌کنند. البته ما باید این مسئله را هم در نظر بگیریم که همه فشار ها روی خط حمله تیم است در صورتی که باید سرعت انتقال به حمله هم خوب باشد؛ ما در دو بازی گذشته سرعت انتقال خوبی برای خط حمله نداشتیم.

برزگر با اشاره به ضعف پرسپولیس در موقعیت سازی بیان کرد: در بحث موقعیت سازی با توجه به اینکه آقا یحیی سیستم تیم را تغییر داده بود و با دو هافبک دفاعی بازی می‌کرد، نقش وینگر ها و هافبک ها می‌توانست اهمیت زیادی داشته باشد‌ اما ناهماهنگی هایی دیده می‌شد که البته در بازی با آلومینیوم شرایط خیلی بهتر شد و پرسپولیس روان تر بازی کرد‌؛ بابت این سه امتیاز هم به کادرفنی، بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم.

او همچنین با اشاره به حضور سروش رفیعی و سعید صادقی در خط هافبک پرسپولیس گفت: قطعا در بازی های آینده شرایط پرسپولیس در خط میانی بهتر خواهد شد چون سعید صادقی و سروش رفیعی بهترین پاسور های سال گذشته بوده‌اند و توانایی این را دارند که در خدمت تیم باشند و با عملکرد خودشان شرایط خوبی را رقم بزنند و سرعت انتقال به حمله را بالا ببرند. بدون شک شرایط این بازیکنان روز به روز بهتر خواهد شد و نباید فراموش کنیم اینجا پرسپولیس است و باید به بچه ها زمان بدهیم.

برزگر در پایان با تمجید از مدافعان و دروازه‌بان پرسپولیس، نقطه قوت پرسپولیس را این پست ها دانست و گفت: با تمام احترامی که برای عزیزانی که سال قبل در پرسپولیس بودند و زحمت کشیدند اما با اضافه شدن مدافعان جدید و آقای بیرانوند که گلر ملی‌پوش ما است، امسال انسجام بیشتری در عقب زمین داریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayvnk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 درخواست پیشکسوت پرسپولیس جهت تعیین اشد مجازات برای تراکتور