تاریخ انتشار: 1401/06/08 13:01
کد خبر: 17116

اینفانتینو: با بی‌نظمی در طول جام جهانی به شدت برخورد می‌کنیم

رئیس فیفا اعلام کرد که با بی نظمی در طول برگزاری جام جهانی به شدت برخورد خواهد شد.

اینفانتینو: با بی‌نظمی در طول جام جهانی به شدت برخورد می‌کنیم

به نقل از گاتزتادلواسپورت، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، نسبت به موفقیت جام جهانی قطر ابراز اطمینان کرده و آن را اینگونه توصیف کرده است که این جام برای هواداران مثل این است که کودکی برای اولین بار به دیزنی‌لند می‌رود و جاذبه‌ها و اسباب‌بازی‌ها را می‌بیند.

اینفانتینو همچنین رای به تغییر زمان‌بندی جام جهانی را - که باعث می شود بازی‌ها یک روز زودتر شروع شوند - به دلیل احترام به تاریخ بازی‌های فیفا دانست. قطر اکنون اولین بازی خود در جام جهانی را در تاریخ یک‌شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری آل بیت مقابل اکوادور انجام خواهد داد.

از آنجایی که قطر با کشورهای دیگر برای تضمین برگزاری مسابقات شریک می شود، اینفانتینو تاکید کرد که امنیت در این دوره از رقابت ها بسیار سختگیرانه اعمال خواهد شد.

رئیس فیفا گفت: هواداران از همه کشورها در طول برگزاری جام جهانی در یک شهر خواهند ماند؛ در واقع هواداران همه کشورها آنجا خواهند بود. این موضوع  مساله امنیت را مهم‌تر می کند. همه از جشن گرفتن استقبال می کنند و قطعا عواقبی برای کسانی که باعث درگیری در مسابقات می‌شوند وجود خواهد داشت. هوادارانی که برای دعوا و جنگ کردن به جام جهانی می آیند بدانند که با این رفتارها در طول جام جهانی به شدت برخورد می‌کنیم.

قطر که دارای ۲.۸ میلیون نفر جمعیت است، قرار است در طول زمان برگزاری جام جهانی میزبان ۱.۲ میلیون بازدید کننده از سراسر جهان باشد.

قطر ۲۰۰ میلیارد دلار برای زیرساخت ها هزینه کرده و اعلام کرده است که چندین مرکز مهمان نوازی مجلل، از جمله مراکز تفریحی به موقع برای این دوره از رقابت ها افتتاح خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p58g6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نمایندگان ایران در سمینار جام جهانی ۲۰۲۲ حضور پیدا کردند