تاریخ انتشار: 1401/06/09 00:28
کد خبر: 17085

مس رفسنجان - آلومینیوم اراک؛ ربیعی و رحمتی به دنبال فرار از سایه منصوریان!

تیم های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک که هر دو تیم سه امتیازی هستند برای فرار از بحران‌ به مصاف هم می روند.
مس رفسنجان  - آلومینیوم اراک؛ ربیعی و رحمتی به دنبال فرار از سایه منصوریان!

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر برای هر دو مربی از اهمیت خاصی برخوردار است و هر دو تیم تنها به کسب سه امتیاز می‌اندیشند.

 آلومینیوم اراک پس از شکست مقابل پرسپولیس به رفسنجان سفر می‌کند تا شاید از مس رفسنجان سه امتیاز بگیرد و وارد بحران نشود. شاگردان مهدی رحمتی از سه بازی گذشته خود دارای یک پیروزی و دو شکست هستند و با کسب سه امتیاز در رده  چهاردهم جا خوش کرده است.

در آن سوی میدان نیز مس رفسنجان قرار دارد، تیمی که تا پایان هفته سوم هیچ شکستی در کارنامه‌اش به ثبت نرسیده و این می‌تواند یک نکته مثبت برای ربیعی و شاگردانش باشد اما نقطه مقابل آن نیز نتوانسته‌اند به پیروزی دست یابند تا متوجه شویم این بازی برای آنها دارای چه اهمیتی است.

تر

هم ربیعی این را به خوبی می‌داند و هم رحمتی که اگر تا چند بازی دیگر نتایج لازم را نگیرند، مربی مثل علیرضا منصوریان پشت سر خودشان می‌بینند که هر لحظه احتمال دارد جایگزین یکی از آنها شود. گرچه‌ مربیان دیگری هم در کمین نشسته‌اند و منتظر لغزش مربیان هستند تا بیرون نمانند. اینکه کدام مربی زودتر از دیگران صندلی‌اش را از دست می‌دهد، همین دو هفته آینده مشخص می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m85vw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


‌اختصاصی/ آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ رحمتی و رفقا علیه یحیی