تاریخ انتشار: 1401/06/09 08:35
کد خبر: 17075

گزینه سرخ ها رسما قرارداد بست

مهاجم با تجربه ایران مقصد آینده اش را انتخاب کرد.
گزینه سرخ ها رسما قرارداد بست

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ۳۲ ساله تیم ملی که جدایی‌اش از باشگاه آ. ا.ک یونان قطعی شده بود، با مسئولان باشگاه اومونیا به توافق نهایی دست پیدا کرده تا قراردادی ۱+۲ ساله با این باشگاه امضا کند.

ساعتی قبل، وبسایت رسمی این باشگاه در خبری اعلام کرد:" توافق با کریم انصاری فرد، مهاجم میانی ۳۲ ساله ایرانی را که در سال‌های اخیر برای آ. ا.ک آتن بازی می‌کند، اعلام می‌کنیم. "

در ادامه، سایت رسمی این باشگاه به بررسی سوابق انصاری‌فرد پرداخت و نوشت:" کریم انصاری‌فرد همچنین در تیم المپیاکوس پیرئوس بازی کرد و با این تیم قهرمان شد و در دور گروهی لیگ اروپا بازی کرد، رویدادی که در زمان حضورش در آ. ا.ک آتن نیز در آن حضور داشت. او همچنین پیراهن اوساسونا و ناتینگهام فارست را بر تن کرده است. انصاری‌فرد یک بازیکن فعال بین‌المللی در تیم ملی ایران نیز به شمار می‌رود. "

گفتنی است، باشگاه اومونیا در پایان این خبر اعلام کرده انصاری‌فرد به زودی برای نهایی کردن این توافق به قبرس سفر خواهد کرد.

با این‌حساب تکلیف کریم انصاری‌فرد به عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی روشن شد و این مهاجم باسابقه تیم ملی، به زودی در باشگاهی توپ خواهد زد که در رقابت‌های لیگ اروپا با منچستریونایتد در یک گروه قرار گرفته است.

به نظر می رسد انصاری فرد با این قرارداد دیگر فرصت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را نخواهد داشت. او در پایان قراردادش با تیم قبرسی 35 ساله خواهد بود و بعید است در این سن سرخ ها تمایلی به جذب او داشته باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488jnm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک ستاره جدید در خط حمله پرسپولیس