تاریخ انتشار: 1401/06/09 20:59
کد خبر: 17040

پرکاس: باید از تک موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید اگر تیمش از تک موقعیت‌ها استفاده کرده بود، نتیجه بهتری را به دست می‌آوردند.

پرکاس: باید از تک موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم

پرسپولیس با دو گل موفق به شکست صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی شد. رضا پرکاس، سرمربی صنعت نفت در نشست خبری با تشکر از تماشاگران تیمش در آزادی گفت: جا داشت در مرحله اول از تماشاگران تشکر کنم. می‌دانستیم در آزادی بازی داریم و حریف هماهنگی کامل را دارد. با توجه به بضاعت باشگاه، سیستم اولیه را طوری چیدیم که بازی را کنترل و حفظ کنیم. فشار حریف زیاد بود و توانستند به گل برسند. حتی در دقیقه ۳۵ هم تعویض کردیم که ریتم بازی را به دست بگیریم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم یک بازی سراسر هجومی را انجام دادیم. بازی خودمان را روی زمین انجام دادیم. به خاطر داشتن بازیکنان با استعداد به سادگی روی زمین کار می‌کردیم. چند موقعیت هم داشتیم. باید بدانیم در فوتبال مدرن تک موقعیت‌ها اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس تیم پرمهره‌ای است. تعویض‌هایش نشان داد تیم دوم به اندازه تیم نخست خوب است. شکست را توجیه نمی‌کنم اما این واقعیت است. باید نقاط ضعف و قوت خودمان را بررسی کنیم و برای بازی بعد در خانه آماده شویم و سه امتیاز را بگیریم و فاصله‌ای با بالای جدول ایجاد نشود. 

سرمربی صنعت نفت درباره انتقاد هواداران این تیم از نقل و انتقالات تیمش گفت: در رابطه مساله بودجه، صحبتی ندارم چرا که در حیطه اختیارات من نیست. مدیریت تمام تلاش خود را کرد. بودجه هر تیمی محدود است. صنعت نفت هم مستثنی نیست. با توجه به قوانین برای تیم‌های دولتی، دست مدیریت بسته است. ما در حد توان خودمان یارگیری کردیم و امیدواریم روز به روز بهتر شویم. 

پرکاس در واکنش به این سوال که تیمش از ابتدای بازی برای تساوی به میدان رفته بود اظهار کرد: برخی بازیکنان ما مصدوم بودند که به همین دلیل دیرتر به زمین فرستادم. ما در نیمه دوم چند موقعیت هم داشتیم که اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم. در نیمه دوم تمام بازیکنان مدنظر خودمان را به زمین فرستادیم که خط هافبک ما تقویت شد. ما می‌توانیم به راحتی روی زمین بازی کنیم. خستگی حریف، این امکان را به ما می‌دهد که بهتر روی زمین بازی کنیم. 

سرمربی صنعت نفت درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و روی کار آمدن مهدی تاج با وجود انتقادها گفت: باید به این انتخاب احترام گذاشت. وقتی شخصی بالای ۶۰ درصد رای می‌آورد یعنی مجمع به او اعتقاد دارد. تیم ملی ما در وضعیت حساسی است. فوتبال در وضعیت حساسی است و تاج هم تجربه خوبی دارد و با فوتبال بیگانه نیست. این مساله به فوتبال کمک می‌کند. الان انتخابات تمام شده و همه باید یک هدف را دنبال کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p58kr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصت طلایی برای الهامی و شاگردانش/صنعت نفت هم چنان در حسرت زدن گل
هوادار تهران- صنعت نفت آبادان؛