تاریخ انتشار: 1401/06/11 10:25
کد خبر: 16974

«ساپینتو» باید تفکراتش را تغییر دهد/ استقلال هافبک می‌خواهد

پیشکسوت فوتبال گفت: در دیدار استقلال برابر نفت مسجد سلیمان خط هافبک این تیم فوق العاده ضعیف بود و همین مسئله باعث شد آبی‌ها دو امتیاز را از دست بدهند.
«ساپینتو» باید تفکراتش را تغییر دهد/ استقلال هافبک می‌خواهد

مهدی فنونی زاده در خصوص تساوی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان گفت: بازی خوبی رااز استقلال مقابل نفت شاهد نبودیم. خط هافبک این تیم هیچ حرکت مثبتی نداشت و در طول بازی نتوانستند با پاس‌های خود مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهند.

وی گفت: خط هافبک باید رابط بین مدافعان و مهاجمان باشد اما متأسفانه هافبک‌های استقلال آنقدر ضعیف بودند که نتوانستند به دیگر خطوط کمک کنند.

فنونی زاده تاکید کرد: مهدی پور هم در شرایط خوبی قرار نداشت و آنقدر عملکردش ضعیف بود که ساپینتو او را هم تعویض کرد. با این شرایط بهتر است هر چه زودتر یک هافبک بازی ساز به خدمت گرفته شود. استقلال می‌تواند از آمانوف هم استفاده کند. او در این ۴ هفته نتوانست بازی کند. به طور حتم تلاش می‌کند تا اگر مقابل پیکان به میدان رفت بهترین عملکرد را داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: ساپینتو باید تفکراتش را عوض کند. او هنوز ترکیب اصلی تیم خود را نشناخته و این موضوع دارد بازی به بازی به استقلال ضربه می‌زند. این بار تعویض‌های او جواب نداد و استقلال اگر چه در ۱۰ دقیقه پایانی فشار زیادی آورد و چند موقعیت را هم از دست داد اما نتوانست نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.

وی در مورد دیدار روز شنبه استقلال برابر پیکان تهران هم تصریح کرد: پیکان با مجتبی حسینی عملکرد خوبی داشته است. حسینی با بازیکنان جوانش نمایش قابل قبولی در لیگ داشته و حالا امید دارد بتواند از استقلال امتیاز بگیرد. او کاملاً در نقاط قوت و ضعف استقلال آشنا است و می‌خواهد از تجربیاتش استفاده کرده و شرایط را برای استقلال سخت‌تر کند.آبی‌ها هم می‌دانند که اگر به دنبال رسیدن به صدر جدول هستند باید پیکان را از پیش رو بردارند به شرط اینکه هم ساپینتو به ترکیب ایده آل دست پیدا کند و هم بتواند با تغییر در خط هافبک شرایط بهتری را برای استقلال به وجود بیاورد.

فنونی زاده در خصوص انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در این خصوص نمی‌توان زیاد صحبت کرد. با اینکه اتفاقات زیادی در دوران ریاست تاج در فدراسیون فوتبال به وجود آمده بود اما او دوباره رئیس فدراسیون شد و تنها باید امیدوار باشیم که اتفاقات خوبی برای فوتبال ما در رده‌های ملی بیافتد.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود کی روش هدایت تیم ملی را به دست خواهد گرفت آیا می‌تواند موفق شود گفت: به نظر من تغییر در این مقطع به صلاح فوتبال ما نیست؛ اگر چه نشستن بر روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی آرزوی هر مربی‌ای است اما با شناختی که اسکوچیچ از تیم ملی دارد حضور او بر روی نیمکت می‌تواند قابل قبول تر باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qzwg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محبی: از تیم ساپینتو یک اخراجی گرفتم و یک گل زدم