تاریخ انتشار: 1401/06/12 14:47
کد خبر: 16904

طباطبایی: حلقه‌های تیم ساپینتو به هم متصل نیستند/ استقلال از خودش فاصله دارد

دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: این تیم از خودش فاصله دارد و اول باید این فاصله را بردارد.
 طباطبایی: حلقه‌های تیم ساپینتو به هم متصل نیستند/ استقلال از خودش فاصله دارد

هادی طباطبایی در خصوص شرایط استقلال پس از گذشته 4 هفته در لیگ بیست و دوم، اظهار داشت: استقلال خوب بازی نمی‌کند اما خوب امتیاز می‌گیرد. در این مدت که بازی‌ها را نگاه کردیم کیفیت فنی زیادی ندیدیم. حتی پیشرفت هم در این چند بازی ندیدیم.

وی در مورد اینکه آیا تاثیری از ساپینتو روی تیم دیده می‌شود، گفت: قطعا تا الان باید تاثیری می‌گذاشت ولی ما چیز زیادی ندیدیم. در این چند بازی که دیدیم، تیم تاکتیک محور نیست. بازیکن محور است. موقعی که تعویض می‌کند و بازیکنان وارد زمین می‌شوند روی کیفیت و خلاقیت فردی‌شان کار می‌کنند. اینکه بخواهیم در مورد روند تاکتیکی یا پیشرفت تیم صحبت کنیم، من چیزی تا به حال ندیده‌ام.

دروازه‌بان اسبق استقلال در خصوص اینکه با توجه به خریدهای امسال، انتظارات از بخش هجومی زیاد بود اما به زعم هواداران و پیشکسوتان این انتظارات برآورده نشده، عنوان کرد: تیم روی خلاقیت فردی کار می کند اما اینکه بگوییم روند حرکتی، تاکتیکی و اینکه بازیکنان وظایفشان در زمین مشخص باشد، بدانند در کدام فضاها حرکت کنند و کجاها باید به هم پاس بدهند، این را از نظر تاکتیکی تا الان ندیده‌ام.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: در همه بخش‌ها چه دفاعی، چه خط هافبک و حمله مشکلاتی وجود دارد. این حلقه‌ها و زنجیره‌ها به هم درست متصل نیستند. خیلی از مواقع می‌بینیم که مدافعین دچار اشتباه می‌شوند. یعنی آنجایی که باید یکدیگر را پوشش بدهند یا نقاطی را که باید حفظ کنند، نمی‌توانند عملکرد درستی داشته باشند.

طباطبایی در مورد انتقاداتی که به یارگیری باشگاه به خصوص پس از ماجرایی که برای ارسلان مطهری پیش آمد و درنهایت منجر به رفتن کاوه رضایی شد، گفت: در مورد این مساله باید مدیریت باشگاه پاسخگو باشد. مدیریت باشگاه خیلی پاسخگوی مسائل فنی نیست ولی باید بگویند بر مبنای چه اصولی بازیکن گرفتند.

وی در خصوص بازی این هفته استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: استقلال از خودش فاصله دارد. اول باید به خودش برسد بعد می‌توانیم در مورد حریفان صحبت کنیم.

پیشکسوت استقلال در مورد اظهارات ساپینتو مبنی بر اینکه سال گذشته استقلال ایده دفاعی داشت و امسال تهاجمی شده اما بسیاری معتقدند تیم از نظر هجومی هم آنطور که صحبت می‌شود نیست، عنوان کرد: این حرف‌ها درست نیست. مربی که تجربه داشته باشد و کار کرده باشد این حرف‌ها را نمی‌زند. این حرف‌ها خیلی غیرمنطقی است و بخشی از آن‌ هم خنده دار بود که مواقعی پوپولیستی حرف می‌زند و می‌گوید من می‌خواهم 4 قهرمانی بیاورم و... این حرف‌ها شاید تماشاگر پسند باشد ولی فوتبال پسند نیست. همانطور که گفتم در روند تاکتیکی تیم چیز خاصی ندیدم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399noo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرادمند منعی برای همراهی استقلال در نیم‌فصل اول ندارد/ چرا مدافع آبی‌ها در بازی چهارم غایب بود؟