تاریخ انتشار: 1401/06/13 14:52
کد خبر: 16844

الهامی: بازی مقابل پرسپولیس یک شمشیر دو لبه است!

سرمربی تیم فوتبال هوادار می‌گوید بازی مقابل پرسپولیس مثل یک شمشیر دو لبه است و می‌تواند برای تیمش دستاوردهای قابل توجهی داشته باشد.

الهامی: بازی مقابل پرسپولیس یک شمشیر دو لبه است!

ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالم که خدمت عزیزان هستم. قطعا پرسپولیس یکی از شناخته‌ شده‌ترین تیم‌هاست. جایگاه این تیم در جدول مشخص است و در ۴ بازی گذشته گلی نخورده است. به نظر من بیرانوند از نظر ساختار دفاع و شخصیتی به پرسپولیس کمک کرده است. این تیم صدرنشین جدول است و خوشحالم که با یکی از بهترین پرسپولیس‌های چند سال اخیر برخورد کرده‌ایم.

او افزود: من هیچ وقت دنبال بهانه‌جویی نیستم و دوست ندارم با تیمی که با بهانه‌ها و شرایط نامطلوب به میدان رفته است بازی کنم اما پرسپولیس در بهترین شرایط خود قرار دارد. از تیم خودم راضی هستم. بازیکنان غیر از بازی با صنعت‌نفت، از انتظارات من بهتر عمل کردند. دوست دارم بازیکنان به این باور برسند که می‌توانند کارهایی انجام دهند که قابل تصور نیست. بازی فردا یک شمشیر دو لبه است. می‌توانیم از این بازی، دستاوردهای خوبی برای آینده خود داشته باشیم. اعتقاد من بر این است که بازی با تیم‌های بزرگ لیگ، می‌تواند احترام و شخصیت برای ما بیاورد. امیدوارم شاهد یک بازی خوب از جانب هر دو طرف باشیم و تیمی که لیاقتش را دارد، پیروز میدان شود.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره شرایط زمین چمن استادیوم دستگردی گفت: شرایط زمین تا هفته قبل خیلی بد نبود. الان وضعیت را نمی‌دانم. اینکه سه تیم در این زمین بازی می‌کنند را قبول دارم اما درباره وضعیت تمرینی آنجا اطلاعی ندارم. ما از نظر ساختاری مشکل داریم و استادیوم هم آزادی هم حتی مشکل دارد و خود پرسپولیس هم اجاره‌نشین است و زمین اختصاصی ندارد. از نظر ساختاری با گل‌محمدی موفق هستم و ما باید زمین‌های خوبی داشته باشیم تا فوتبالمان پیشرفت کند. اینکه زمین بازی فردا چطور است،‌ اطلاع خاصی ندارم اما ۱۰ روز پیش وضعیت زمین بد نبود.

الهامی درباره تقابل هوادار و پرسپولیس گفت: من دوست ندارم تیم من شخصیتش را از تیم حریف بگیرد. من دوست دارم تیم من با شخصیت خودش بازی کند. شاید کار در اوایل سخت باشد اما تیم به جایگاه مد نظر خود می‌رسد و فوتبال قابل احترامی ارائه خواهد داد. فلسفه من، روز به روز بهتر شدن است و پرسپولیس بهترین تیمی است که می‌تواند عیار ما را مشخص کند.

سرمربی هوادار در پاسخ به این سوال که چقدر روی بازیکنان خود تاثیرگذار بوده است، گفت: از تصوری که داشته‌ام، بیشتر بوده است. بازیکنان کارهای گفته شده را انجام داده‌اند. ما باید روز به روز بهتر شویم. بازیکنان تمام تلاش خود را کرده‌اند. ما تیم جوانی هستیم و باید در آینده بهتر شویم. تیم، جوان است و در بازی‌هایی مثل تقابل با پرسپولیس می‌توانیم شاهد اتفاقات دوطرفه‌ای باشیم. دوست دارم بازیکنان من طرفی باشند که لایقشان است.

او درباره پوستر باشگاه هوادار در آستانه بازی مقابل پرسپولیس و استفاده از عکس دو تن از اعضای سابق کادر فنی سرخ‌ها در این پوستر گفت: جا دارد از باشگاه هوادار تشکر کنم که این زحمت را کشیدند. اینکه در خدمت آقای فنایی و آقای رحیم‌پور هستیم، مایه افتخار است. به نظر من داود فنایی، با اختلاف بهترین مربی دروازه‌بان‌های ایران است و رحیم‌پور هم جزو بهترین مربیان بدنساز است که هم دکترای بدنسازی دارد و در داخل و خارج کشور دوره دیده است و چند سال هم در پرسپولیس کار کرده است.

الهامی درباره کاهش تعداد گل در ۴ هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر گفت: اگر بازی‌ تیم‌های من و پرسپولیس را نگاه کنید، متوجه می‌شود بازی‌ها ما همیشه پرگل بوده است و جذاب بوده است. فوتبال ما نزدیک به هم است. یحیی گل محمدی به فلسفه قبلی خود یعنی فوتبال روی زمین برگشته است. ما هم هر جا که بودیم دوست داریم فوتبال بااحترامی بازی کنیم و مردم هم از ما راضی باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wollv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتور - هوادار؛ ساکت به داد بردیف می رسد؟