تاریخ انتشار: 1401/06/15 10:58
کد خبر: 16750

توقف علیرضا بیرانوند و پرسپولیس روی عدد ۴۴۲

پرسپولیس برای اولین بار در این فصل دروازه‌اش باز شد.
توقف علیرضا بیرانوند و پرسپولیس روی عدد ۴۴۲

پرسپولیس که فصل گذشته از ضعف خط دفاعی بسیار لطمه خورد، در فصل نقل و انتقالات با به خدمت گرفتن چند بازیکن برجسته در دفاع و دروازه این قسمت از زمین را ترمیم کردند. با تقویت خط دفاعی پرسپولیس، دروازه این تیم باز نشدنی به نظر می‌رسید.

پرسپولیس تا هفته چهارم گل نخورد و تنها تیمی بود که تا این هفته از لیگ کلین‌شیت کرده بود. پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر یک بار چنین آماری داشت و در لیگ هجدهم هم فصل را با ۴ کلین‌شیت متوالی آغاز کرد. پرسپولیس در آن دوره در هفته پنجم در آبادان در دقیقه ۲۳ دروازه‌اش مقابل صنعت نفت باز شد و اولین گل خورده این تیم پس از گذشت ۳۸۳ دقیقه به ثبت رسید.

پرسپولیس در لیگ بیست و دوم هم نتوانست ۵ بازی متوالی در شروع فصل کلین‌شیت کند با این تفاوت که دروازه این تیم در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی باز شد تا رکورد جدید پرسپولیس در گل نخوردن در ابتدای فصل به ۴۴۲ دقیقه برسد. پرسپولیس در انتهای فصل گذشته ۱۲۵ دقیقه گل نخورده بود تا در مجموع آمار ۵۶۷ گل نخوردن برای این تیم باقی بماند.

بهترین رکورد پرسپولیس در لیگ هفدهم به ثبت رسید که ۷۶۵ دقیقه گل نخورد که این آمار را هم علیرضا بیرانوند از خود به جای گذاشت. بهترین آمار گل نخوردن یک تیم در آغاز فصل هم به سپاهان لیگ نوزدهم باز می‌گردد که تا هفته نهم و به مدت ۷۶۵ دقیقه گل نخورد. پیام نیازمند با توجه به آماری که از فصل قبل از آن داشت در مجموع ۹۴۰ دقیقه گل دریافت نکرد و رکورد طولانی‌ترین زمان گل نخوردن را در فوتبال ایران به نام خود کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qzqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملاقات با هم‌تیمی‌های قبلی؛ جدال پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌های سابق