تاریخ انتشار: 1401/06/15 20:29
استقلال0 - 0 پیکان
کد خبر: 16719

بانوان استقلالی هم چنان در حسرت پیروزی/ دومین تساوی متوالی آبی پوشان در حضور بانوان هوادار

استقلال در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر در بازب با پیکان به تساوی بدون گل رسید تا هم چنان دختران استقلالی در حسرت پیروزی در حضور آنها باقی بمانند
بانوان استقلالی هم چنان در حسرت پیروزی/ دومین تساوی متوالی آبی پوشان در حضور بانوان هوادار

تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 19 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم پیکان بود که در پایان این مسابقه دو تیم به تساوی بدون گل رضایت ندادند.

شاگردان ساپینتو با این نتیجه به دومین تساوی بدون گل خود در این فصل دست یافتند تا با هشت امتیاز در رده ششم جدول باقی بمانند. تیم پیکان نیز هم امتیاز با آبی‌پوشان و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده هفتم جدول باقی باقی ماند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی (67- جعفر سلمانی)، کوین یامگا، روزبه چشمی (67-سعید مهری)، آرش رضاوند (78-زبیر نیک‌نفس)، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی (84-ارسلان مطهری)، محمد محبی و پیمان بابایی (67- سجاد شهباززاده).

ترکیب پیکان: محمد ناصری، دانیال جهانبخش، سامان فلاح، بهروز نوروزی‌فرد، غلامرضا ثابت ایمانی،‌ ساسان حسینی (61- شرزود تمیروف)، منصور باقری، امیر طاهر، محمد جواد آزاده (61-علی رمضانی)، مجتبی حقدوست و محمد مهدی لطفی (71-محمد بلبلی).

داور: موعود بنیادی‌فر

نیمه اول

دقیقه 7: ارسال جلالی‌راد و ضربه سر رضاوند به شکلی خطرناک از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه 14: حرکت تکنیکی و پاس در عرض خوب لطفی به ساسان حسینی، یک موقعیت خوب برای پیکان خلق کرد اما مدافعان استقلال این توپ را برگشت دادند.

دقیقه 26: شوت از راه دور بازیکن پیکان در حالی که قصد داشت از غفلت سید حسین حسینی استفاده کند از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه 27: ضربه فنی آرش رضاوند به شکلی خطرناک و با فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31: موعود بنیادی‌فر اولین کارت زرد خود را به بهزاد غلامپور مربی استقلال به دلیل اعتراض نشان داد.

دقیقه 33: پیمان بابایی روی پاس یامگا با یک حرکت بدن به زیبایی مدافع پیکان را فریب داد اما ضربه او در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان راهی به دروازه نداشت و به تور کناری دروازه برخورد کرد.

دقیقه 34: فرارا محمد محبی و ضربه این بازیکن از بالای سر ناصری می‌رفت که وارد دروازه پیکان شود اما مدافعان حریف با ضربه سر توپ را راهی کرنر کردند.

دقیقه 40: ضربه سر محمد محبی روی کرنر ارسالی بازیکنان استقلال به شکلی خطرناک از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه 44: فرار ساسان حسینی پشت مدافعان استقلال می‌رفت تا پیکان را در دقایق پایانی نیمه اول به گل برساند اما مهاجم پیکان نتوانست توپ را از بالای سر دروازه‌بان استقلال عبور دهد و ضربه کم جان او در دستان سیدحسین حسینی قرار گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 54: ضربه آزاد مهدی مهدی‌پور از سمت راست محوطه جیمه پیکان به شکلی خطرناک توسط ناصری برگشت داده شد.

دقیقه 64: توپ زمینی محمد محبی در حالی که در دستان ناصری قرار گرفته بود با بی احتیاطی و خطای پیمان بابایی از دست دروازه‌بان پیکان رها و وارد دروازه شد اما بنیادی‌فر این صحنه را خطا تشخیص داد و به بابایی کارت زرد نشان داد.

دقیقه 79: توپ‌ربایی خوب و شوت تمیروف دروازه استقلال را تهدید کرد اما حسینی این توپ را نیز در آغوش گرفت.

دقیقه 80: شوت جعفر سلمانی بازهم راهی به دروازه نداشت و ناصری این توپ را هم مهار کرد.

دقیقه 81: حرکت در عرض و شوت محمد محبی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 88: شوت فنی و زیبای غلامرضا ثابت ایمانی از راه دور را سید حسین حسینی با یک عکس‌العمل خوب و با نوک انگشتان به کرنر فرستاد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5dx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکرار گل دربی در بازی با پیکان