تاریخ انتشار: 1401/06/16 15:27
کد خبر: 16675

طاهری: قانون داوری همه جا یکسان است ولی برای استقلال ظاهرا فرق می‌کند

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید داور بازی تیمش مقابل پیکان نباید مرتکب اشتباه می‌شد.
طاهری: قانون داوری همه جا یکسان است ولی برای استقلال ظاهرا فرق می‌کند

به نقل از باشگاه استقلال، بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره بازی روز گذشته آبی‌های پایتخت برابر پیکان گفت: دیشب بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم. نزدیک به هفتاد درصد مالکیت توپ داشتیم و روند رو به رشدی را پشت سر می‌گذاریم. پیکان هم تیم ضعیفی نیست و وقتی اینگونه دفاع می‌کند، یعنی ما قوی هستیم که آن‌ها مجبورند فقط با همین شیوه برابر ما بازی کنند. زمانی که تیمی اتوبوسی دفاع می‌کند، گل زدن سخت است. با این‌حال موقعیت‌هایی داشتیم که گل نشد و معمولا این بازی‌ها گره می‌خورند. پیکان راه‌های نفوذ را بسته بود ولی ما چندین بار از این لایه‌های دفاعی رد شدیم و موقعیت هم داشتیم که گل نشد.

وی افزود: ما دوست داریم هواداران خوشحال از ورزشگاه بروند و قول می‌دهم که روز به روز بهتر می‌شویم و دیروز هم دیدید که چقدر نسبت به بازی‌های قبلی بهتر بودیم.

طاهری با اشاره به قضاوت موعود بنیادی‌فر در بازی استقلال و پیکان، اضافه کرد: واقعا متاسفم که این اشتباهات عجیب را شاهد هستیم. داوران بین المللی که نباید چنین قضاوت‌های پر حرف و حدیثی داشته باشند. قانون داوری همه جا یکسان است ولی برای استقلال قانون داوری ظاهرا فرق می‌کند. کمک داوری که می‌بیند توپ از دست دروازه‌بان خارج شده و توپ به درستی وارد گل شده، باید خطا بگیرد که نگرفت و نه داوری که صحنه را اصلا ندیده است. دفعه قبل گفتم یک خواب‌هایی برای ما دیده‌اند و الان تعبیر آن خواب‌ها را می‌بینم. من دوست ندارم به داوران اعتراض کنم ولی یک اشتباهاتی هست که نمی‌توان مقابل آن‌ها سکوت کرد. ما از این اتفاقات ناراحت هستیم و امیدوارم داورانی که نام بین‌المللی را یدک می‌کشند، اینگونه قضاوت نکنند. در صحنه پنالتی هم همه دیدند که توپ به دست بازیکن پیکان خورد ولی داور به طرز عجیبی اعلام خطا نکرد. این اشتباهات عجیب است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4886gk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طاهری: برای استقلال در سازمان لیگ خواب‌هایی دیده‌اند