تاریخ انتشار: 1401/06/18 13:00
کد خبر: 16591

طاهری: تیم ما مدعی قهرمانی است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما نسبت به فصل گذشته قوی‌تر است و هنوز مدعی قهرمانی هستیم.
طاهری: تیم ما مدعی قهرمانی است

 بیژن طاهری در خصوص نتایج اخیر استقلال و انتظار هواداران از این تیم، گفت: اوایل لیگ است و یک مقدار ناهماهنگی در تمام خطوط تیم وجود دارد ولی این نواقص به زودی رفع می شود. آنچه مهم است، مسئله داوری است که از هفته اول با آن دست به گریبان هستیم. ما سکوت کردیم ولی در بازی با پیکان اشتباهات داوری به اوج رسید.

سرپرست استقلال ادامه داد: آن زمان گذشت که یک بازی ۴ بر صفر یا ۵ بر ۱ می شد. بازی ها نزدیک است و تیم ها خوب آنالیز می شوند. یک گل نتیجه بازی را عوض می کند. در بازی با پیکان گل سالم ما را مردود کردند در حالی که کمک داور در زاویه بسیار خوبی بود ولی موعود بنیادی فر در زاویه ای قرار داشت که نمی دید و شخصا اعلام خطا کرد. ای کاش داور با کمک خود مشورت می کرد. یا در آن صحنه خطا کم تجربه ترین داور هم تشخیص می داد پنالتی است. امیدوارم دیگر تکرار نشود و حق هواداران ما ضایع نشود. نمی گوییم ما را برنده کنند یا کمک کنند گل بزنیم. خودمان توانایی گلزنی داریم.

طاهری درباره فضای فعلی رختکن استقلال نسبت به دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی اظهار کرد: تیم ما از سال گذشته هم قوی تر است. اگر یادتان باشد پارسال از هفته سوم به بعد، پنج مساوی داشتیم ولی سه هفته زودتر قهرمان شدیم. این اتفاقات طبیعی است. به هواداران قول می دهم تیم بهتر می شود. قول می دهم مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

سرپرست استقلال که با برنامه «ورزش و مردم» گفتگو می کرد، ادامه داد: داوران با تمرکز بیشتری بیایند. ما دشمن کسی نیستیم و داوران با غرض و کینه توزی وارد زمین نشوند که هوادار از دقیقه اول تحریک بشوند. به هواداران قول می دهم از این هفته استقلال متفاوتی می بینند.

طاهری در خصوص قیمت بلیت بازی های استقلال و گلایه بعضی از هواداران زن از بلیت های ۱۰۰ هزار تومانی گفت: باید در اینباره فکر بشود. این مربوط به مدیریت کلان باشگاه است اما به نظر ۱۰۰هزار تومان قیمت عادلانه ای است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5lpj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال نه مصدوم دارد نه اُمیکرونی!