تاریخ انتشار: 1401/06/18 22:21
کد خبر: 16567

فروش بلیت دیدار تراکتور - صنعت نفت به قیمت ۵ هزار تومان

سرپرست باشگاه تراکتور تبریز از فروش بلیت دیدار شاگردان بردیف مقابل صنعت نفت آبادان به قیمت پنج هزار تومان خبر داد.
فروش بلیت دیدار تراکتور - صنعت نفت به قیمت ۵ هزار تومان

ایوب بهتاج در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، درباره بلیت دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: با موافقت زنوزی مالک باشگاه در نظر داشتیم بازی این هفته تراکتور را رایگان اعلام کنیم. با توجه به ضرورت خرید بلیت به‌صورت اینترنتی و محدودیت‌های درگاه پرداخت اینترنتی، حداقل قیمت (پنج هزار تومان) را به‌عنوان نرخ بلیت بازی دو تیم تراکتور و صنعت نفت در نظر گرفته‌ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: باشگاه تراکتور به درآمد حاصل از فروش بلیت نیازی ندارد و آمادگی لازم برای واریز این مبلغ به مجموعه‌های مختلف را داریم. همچنین اطلاعات تمامی کسانی که از روز گذشته (پنجشنبه) بلیت خریده‌اند، در سامانه باشگاه موجود است و به دستور مالک باشگاه، پول این افراد به حساب‌شان بازگردانده می‌شود.

سرپرست باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: ما دنبال اخذ مجوزهای لازم از سازمان لیگ هستیم تا پس از این، نرخ بلیت را از حداقل قیمت ممکن تا 200 هزار تومان تعیین کنیم و علاقه‌مندان، بلیت را با رقم دلخواه خریداری کنند. زنوزی سال‌هاست از جیب خودش برای فوتبال ایران هزینه می‌کند و خوشبختانه نیازی به درآمدهای حاصل از بلیت‌فروشی نداریم. حتی درآمد حاصل از فروش بلیت 120 هزار تومانی هم رقم ناچیزی مقابل هزینه‌های کلان باشگاه است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5lyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکانی‌ها برای بازی با صنعت نفت  آماده می شوند