تاریخ انتشار: 1401/06/19 21:04
کد خبر: 16524

تارتار: فکر می‌کنم تقسیم امتیازات عادلانه بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم تا حدودی حملات سریعی داشته باشیم، ولی تصمیمات آخر را خوب نگرفتیم و نتوانستیم به گل برسیم.
تارتار: فکر می‌کنم تقسیم امتیازات عادلانه بود

مهدی تارتار بعد از دیدار ذوب‌آهن مقابل مس کرمان که با تساوی همراه بوده است، اظهار داشت: بازی همانطور که دیروز گفتم سنگین و فیزیکی بود. با توجه به کیفیت زمین که خیلی مساعد نبود، دو تیم اجازه پیدا نکردند فیزیکی بازی کنند. تیم‌ها به دنبال بازی مستقیم بودند و ما هم با تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم تا حدودی حملات سریعی داشته باشیم، ولی تصمیمات آخر را خوب نگرفتیم و نتوانستیم به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه افزود: زمین اجازه کار روی زمین را نمی‌داد. فقط ضربات ایستگاهی و توپ‌های سوم می‌توانست تعیین‌کننده باشد که هر دو تیم در این موضوع موفق نبودند و فکر می‌کنم تقسیم امتیازات عادلانه بود.

وی درباره عدم پیروزی ذوب‌آهن در فصل جاری، اشاره کرد: لیگ سختی را شاهد هستیم و نفت هم از پرسپولیس جلوست. همین که دست خالی از بازی بیرون نیاییم این می‌تواند به ما کمک کند و ما را امیدوارم نگه دارد. مصدومیت سعید باقرپسند هم ضربه بزرگی به ما زد. امیدوارم با اضافه شدن دیگر بازیکنان بتوانیم موقعیت‌های بهتری خلق کنیم.

تارتار درباره داوری این بازی گفت: حاج‌ملک از داوران باتجربه ماست و امروز فکر می‌کنم قضاوت خوبی داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ad9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار: ای‌کاش بازی برنده داشت