تاریخ انتشار: 1401/06/20 13:37
کد خبر: 16506

درخشان: با تعطیلی لیگ شاید روند خوب پرسپولیس متوقف شود/ لوکادیا باهوش و فرصت‌طلب است

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است با توجه به روند خوب سرخپوشان تعطیلی مسابقات لیگ به ضرر شاگردان گل‌محمدی خواهد بود.
درخشان: با تعطیلی لیگ شاید روند خوب پرسپولیس متوقف شود/ لوکادیا باهوش و فرصت‌طلب است

حمید درخشان درباره پیروزی پرسپولیس در مسجدسلیمان اظهار داشت: پرسپولیس در ابتدای بازی روی غفلت بازیکنانش گل خورد. آنها چون می‌خواستند خیلی زود به گل برسند، با همه نفرات به سمت دروازه نفت مسجدسلیمان حمله می‌کردند و شاگردان مهاجری هم در این شرایط از فرصت استفاده کردند و به گل رسیدند. آنها حتی می‌توانستند روی ضدحمله گل دوم را هم به ثمر برسانند.

 وی در ادامه افزود: نفت مسجدسلیمان در بازی‌های گذشته هم نشان داده بود که تیم خوبی است و استقلال را هم در زمین خودش متوقف کرده بود. بازیکنان این تیم مقابل پرسپولیس هم جنگیدند و با انگیزه و روحیه‌ای بالا می‌خواستند مقابل دیگر تیم بزرگ پایتخت موفق باشند که در این امر ناکام بودند. کیفیت بالای بازیکنان پرسپولیس موجب شد که در نیمه دوم نتیجه را به نفع خودشان رقم زدند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به گلزنی یورگن لوکادیا و تأثیر او در نتایج سرخپوشان تصریح کرد: لوکادیا نشان داده که مهاجم باهوش و فرصت‌طلبی است. او مقابل نفت مسجدسلیمان هم با فراری که داشت توانست یک پنالتی بگیرد و روی گل دوم کیفیت بالایش را نشان داد. قطعاً اگر او به لحاظ بدنی به آمادگی صد درصد برسد تأثیر بیشتری در نتایج پرسپولیس خواهد داشت. به عقیده من هافبک‌های بازیساز پرسپولیس باید تلاش و دقت بیشتری داشته باشند. لوکادیا نشان داده که فرصت‌طلب است و اگر توپ به او برسد توانایی زدن گل‌های بیشتر را هم دارد.

”تعطیلی لیگ به ضرر تیم‌هایی مثل پرسپولیس است“، درخشان با بیان این موضوع خاطرنشان کرد: ‌پرسپولیس در حال حاضر شکل بازی‌اش را پیدا کرده و تعطیلی مسابقات ممکن است روند رو به رشد سرخپوشان را متوقف کند. البته در حال حاضر خیلی نمی‌توانیم از آینده لیگ و عملکرد تیم‌ها صحبت کنیم. من امیدوارم که در این وقفه پرسپولیس فرم خوبش را حفظ کند و هفته به هفته بهتر شود، چون به هر حال تیم‌ها در بازی‌های آینده با شناخت بیشتری مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byxk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقایسه سرنوشت شوت‌های «لوکادیا» و «تمیروف»؛ از اسکوربرد به گل!