تاریخ انتشار: 1401/06/20 15:37
کد خبر: 16503

شنانی: خطای پورعلی‌گنجی روی من صد درصد پنالتی بود

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد، مدافع پرسپولیس در دیدار دیشب دو تیم روی او خطای پنالتی کرده است.
 شنانی: خطای پورعلی‌گنجی روی من صد درصد پنالتی بود

حسین شنانی درباره بازی نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در مجموع شاهد یک بازی جذاب بودیم. ما می‌دانستیم اگر قرار باشد از اول جلوی پرسپولیس دفاع کنیم کارمان خیلی سخت می‌شود به همین دلیل تهاجمی بازی کردیم و حتی گل اول را زدیم. چند موقعیت دیگر هم داشتیم و اگر گل دوم را به پرسپولیس می‌زدیم همه چیز عوض می‌شد. ما در نیمه اول عالی بازی کردیم، ولی در نیمه دوم 10 نفره شدیم و این موضوع کارمان را سخت کرد.

وی در مورد داوری این مسابقه تصریح کرد: ما بابت داوری ضرر کردیم. هفت هشت دقیقه بعد از پنالتی پرسپولیس روی من خطا شد و داور باید پنالتی می‌گرفت، ولی نمی‌دانم چرا این کار را نکرد. پورعلی‌گنجی صد درصد روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت و این اشتباه در نتیجه بازی تأثیرگذار بود. داوری خوب نبود و ما از این بابت ضرر کردیم. در مورد گل دوم پرسپولیس هم خیلی از کارشناسان گفتند که آفساید بوده است.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان راجع به عملکرد تیمش در شش بازی گذشته خاطر نشان کرد: ما نشان دادیم که تیمی باکیفیت و قابل احترام هستیم و اگر لیگ تعطیل نمی‌شد می‌توانستیم عملکرد خوب خودمان را ادامه بدهیم. با این حال منتظر اتمام تعطیلی لیگ هستیم تا این روند را حفظ کرده و نتایجی بگیریم که باعث خوشحالی مردم مسجدسلیمان شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4886nn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری به دنبال تحقق رویاها / یحیی فقط صدر جدول را می‌خواهد
اختصاصی/ نفت‌ مسجد سلیمان - پرسپولیس؛