تاریخ انتشار: 1401/06/21 13:37
کد خبر: 16471

دلیل عملکرد خوب خریدهای جدید پرسپولیس چیست؟

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد خوب بازیکنان جدید این تیم و همچنین شانس قهرمانی سرخپوشان توضیح داد.
دلیل عملکرد خوب خریدهای جدید پرسپولیس چیست؟

مهدی واعظی درباره روند پرسپولیس در شش هفته نخست لیگ برتر و پیروزی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: پرسپولیس امسال اسیر مشکلات فصل قبل نشد و پیش‌فصل خوبی را طی کرد. با بازیکنان خوبی هم که جذب کرد به نظرم شرایط خوبی را دارد. این تیم در شش هفته گذشته رشد فوتبالی خوبی داشته و هر هفته بهتر شده است.

وی در ادامه افزود: دیدار مقابل نفت اولین باری بود که پرسپولیس از حریف خود عقب می‌افتاد و به خوبی نشان داد وقتی از حریفش عقب هم می‌افتد، می‌تواند روند بازی را تغییر دهد. این اتفاق هم به خاطر ابزارهایی است که این تیم به خدمت گرفته و اتفاقاً عملکرد خوبی داشته‌اند.

دروازه‌بان سابق تیم پرسپولیس درباره عملکرد خوب بازیکنان جدید پرسپولیس نیز توضیح داد: بازیکنان براساس سیستم طراحی شده جذب شدند. در بخش دفاعی و هافبک با توجه به ویژگی طراحی شده و میزان دوندگی لازم در کناره‌ها دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی جذب شدند. در کل می‌توانم بگویم جذب بازیکنان خوب براساس تاکتیک تیم دلیل موفقیت نفرات جدید بوده است.

واعظی با اشاره به بازگشت علیرضا بیرانوند به خط دروازه پرسپولیس نیز توضیح داد: امسال دروازه‌بان شماره یک تیم ملی به پرسپولیس آمده است. سال قبل پرسپولیس در سیستم دفاعی و خط دروازه مشکلات زیادی داشت که امسال بازیابی شده است. پرسپولیس در بخش تدافعی در چند بازی گذشته ایرادات خیلی کمی داشته است. حضور یک دروازه‌بان مطمئنم خیلی در کسب قهرمانی مؤثر است.

وی در پایان درباره مدعیان اصلی قهرمانی در فصل جاری توضیح داد: سپاهان و گل‌گهر در روزهای اول عملکرد خوبی داشتند، اما اکنون فکر می‌کنم در اُفت هستند. این دو تیم به علاوه استقلال و پرسپولیس از مدعیان اصلی قهرمانی هستند، اما به نظرم پرسپولیس توانمندی تاکتیکی بالایی نسبت به دیگران دارد و ایده‌آل‌ترین تیم برای قهرمانی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9odj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرونده گلرهای پرسپولیس /  ۲۴ دروازه‌بان برای ۱۰ سال!!