تاریخ انتشار: 1401/06/22 11:26
کد خبر: 16430

بازی زمینی و تنوع حمله، نشانه‌های پیشرفت تیم ساپینتو

پیشکسوت استقلال به تحلیل شرایط فنی این تیم در بازی هفته ششم لیگ برتر مقابل نساجی پرداخت.
بازی زمینی و تنوع حمله، نشانه‌های پیشرفت تیم ساپینتو

بهتاش فریبا در مورد پیروزی ۳ بر یک استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط این بازی طوری پیش رفت که هم خیلی زود گل زدیم و هم کارهای تاکتیکی زیادی در آن انجام شد. علاوه بر سه گل، می‌توانم بگویم هر کدام از مهاجمان دو سه شانس عالی را از دست دادند. موقعیت‌های شوتزنی زیادی داشتیم و ارسال‌های خوبی انجام شد. پرس تیم خیلی خوب بود.

پیشرفت فنی استقلال مشخص است

وی افزود: بازی کیفیت بالایی داشت. نساجی هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست. تیمی دونده است اما بازیکنان استقلال به خوبی از پرس آن‌ها خارج می‌شدند. چون بازیکنانی در زمین قرارداده شده بودند که می‌توانستند به راحتی از حریف مستقیم خودشان عبور کنند. یکی از راه‌های شکستن پرس حریف و نفوذ به فضاها همین کار است. من پیشرفت فنی را در استقلال دیده بودم. بازی با پیکان هم موقعیت‌های زیادی داشتیم اما تبدیل به گل نشد. با اینحال هنوز باید در زدن ضربات آخر کار بیشتری روی بازیکنان انجام شود.

رضاوند همه کار کرد

پیشکسوت استقلال با اشاره به شناخت ساپینتو از بازیکنان تیم، عنوان کرد: شناخت او بهتر شده و تقریبا به ترکیب خوبی رسیده، تعویض‌های خوبی انجام می‌شود چون بازیکنان خوبی روی نیمکت حضور دارند و فاصله زیادی با بازیکنان درون زمین ندارند. بازیکنانی را داریم که رفته رفته شرایط به شرایط بهتری رسیده‌اند مثل آرش رضاوند که عملکرد خیلی خوبی داشت و همه کار کرد. شوتزنی، حمل توپ، توپ گیری و پاس خوب داشت. ضمن اینکه بازیکنانی مانند شهباززاده و میرزایی را روی نیمکت داریم که ساپینتو تلاش می کند آن‌ها را از نظر روحی برگرداند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byxwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی در اندیشه جبران یک امتیاز